Cu cine sa faci SEO: agentie specializata sau freelanceri?
Ai un magazin online sau un site de prezentare pentru produse si servicii? Cu siguranta, ai nevoie de SEO! Dar cum iti eficientizezi procesul de cautare? Alegi freelanceri, care iti propun solutii mai putin costisitoare sau o agentie de marketing online, ce inglobeaza specialisti, tool-uri profesioniste si expertiza?
E drept ca pretul face diferenta dintre a lucra cu freelanceri si agentiile de marketing online, insa nu este singurul argument. Ca sa te convingi, cere-i un freelancer o lista de proiecte si reusite, apoi cauta pe Google sa vezi cum se claseaza. Asa poti proceda si cand ceri o oferta la o agentie SEO si vei ramane surprins cand vei da search cu numele clientilor: vei vedea ca sunt vizibili si ocupa primele pozitii in motoarele de cautare.
Intrebare-intrebatoare: Freelancer sau agentie de SEO?
Sa le luam pe rand. Un freelancer este o persoana care detine cunostinte in materie de optimizare SEO, stie sa compuna o strategie si sa manuiasca diferitele tool-uri. Lucrand cu un freelancer te bucuri de toata atentia lui, insa suntem curiosi daca iti va pune diverse intrebari prin care sa iti cunoasca business-ul mai bine.
La polul opus, o agentie de marketing online are experienta necesara pentru a-ti oferi o strategie personalizata de optimizare SEO, lucreaza cu tool-uri platite (pentru o si mai mare acuratete a informatiilor) si detine cunostinte si specialisti care pot duce la bun sfarsit intregul proces. Cu alte cuvinte, optimizarea SEO facuta de agentii specializate creaza si implementeaza strategii prin care sa creasca traficul calitativ pe site si sa obtina, in mod gratuit, cele mai bune conversii.
Prin stiinta sau magie, pe piata din Romania au aparut diversi freelanceri “cunoscatori in ale SEO” sau trusturi online care au vazut oportunitatea de a castiga mai multi bani, pe care naivii i-au contractat pentru astfel de servicii.
Iar de cele mai multe ori, clientii care au apelat la serviciile lor, au ales sa colaboreze ulterior cu agentii specializate in optimizare SEO pentru a reduce efectele negative. Pentru ca numarul antreprenorilor care au lucrat cu freelanceri sau trusturi online este mare, iar dezamgirea lor pe masura, in cele ce urmeaza iti oferim cateva dintre motivele pentru care o agentie SEO este alegerea potrivita pentru crearea unui brand online puternic.
1. Agentia de SEO te cunoaste si iti propune doar strategii personalizate
Acesta este punctul forte in a alege sa colaborezi cu o agentie de optimizare SEO. Pentru ca fiecare client este unic, si nevoile lui sunt particulare. O agentie SEO profesionista te va invita sa stai de vorba, iti va pune intrebari de business-ul pe care il detii sau conduci, te va cunoaste, va stabili care sunt punctele tari si cele slabe ale afacerii.
Ulterior, va trece la elaborarea unei strategii de optimizare personalizata, in urma auditului SEO, al publicului tinta, al tipului de produse/servicii pe care le promovezi. Iar pe tot parcursul colaborarii ii va cere feedback-ul si va tine cont de ideile si parerile tale.
2. Agentia SEO stie ca timpul tau este pretios
“Timpul inseamna bani”, mai ales cand ai un business. De aceea, daca alegi serviciile unei agentii de SEO vei avea alaturi profesionisti, la curent cu noutatile din domeniu si cu expertiza necesara pentru a te aduce in primele rezultate.
Foarte important de mentionat este ca expertii SEO testeaza permanent tehnici si tool-uri, le inoveaza, monitorizeaza rezultatele, astfel incat sa obtina pentru tine doar cele mai bune rezultate. In plus, nu trebuie sa stai cu ochii pe ei pentru ca stiu ce au de facut. In tot acest timp, tu iti poti canaliza linistit eforturile catre incheierea de noi contracte.
3. Agentia SEO are toate resursele necesare pentru a te aduce in prima pagina
Softuri, acces la publicatii online, baze de date si unelte, prin care urmaresc problemele pe care site-ul tau le are si iti propun cele mai bune strategii de rezolvare a acestora. Mai mult, o agentie SEO are in-house copywriteri, programatori si editori, o echipa pe care daca a-i angaja-o separat nu ti-ai putea-o permite.
4. Iti ofera stabilitate si garantia celor mai bune rezultate
Practic, aceasta este declaratia de scopuri ale unei agentii SEO. Cele care se respecta creaza parteneriate, din care dezvolta relatii win-win. Pentru ca nu folosesc o strategie pentru toti clientii, iti vor conferi increderea ca propunerile lor te vor ajuta sa atingi obiectivele stabilite.
O agentie SEO conlucreaza in vederea atingerii obiectivelor tale – echipa formata din web designeri, graficienti, copywriteri si specialisti SEO sunt pregatiti sa raspunda cu promptitudine la solicitarile tale si sa te indrume chiar si in strategia de marketing.
5. Promisiunea unui continut de calitate si link-uri diversificate, fara risc de spam
Continutul de calitate este baza in optimizarea SEO. Este foarte important sa fie unic, sa contina teme de interes, care sa genereze opinii si vizibilitate. Pentru ca o agentie SEO are copywriteri (care la baza sunt jurnalisti), ai garantia ca pot aborda o gama larga de subiecte, pe care pot scrie articole optimizate pe cuvintele cheie care te intereseaza.
Cu ajutorul continutului creat, agentia SEO construieste un profil de link-uri de calitate, naturale, pe site-uri de mare autoritate, care sa te ajute sa fii mai bine indexat de motoarele de cautare.
Citiţi şi:
- Ce e bine să știi despre SEO și despre alegerea unei agenții SEO de top
- Cei 5 indicatori care reflecta eficienta unei strategii de optimizare SEO
- Alegeti agentia de marketing online R2.ro pentru rezultate vizibile!
- 5 motive pentru a apela la servicii de optimizare SEO ca sa ai un site cu notorietate
- 5 canale de marketing eficiente pentru un magazin online
Adaugă comentariu nou