Cum scoate bani „de-a moaca” Filiala Bistriţa a EON Gaz de la clienţi
Două luni de zile şi ceva ale iernii, n-am mai primit facturile, iar într-o bună zi, ne-am trezit că s-a tăiat gazul.. Trezirea, după telefoanele de rigoare la Mureş, fiindcă aici nu au un telefon la care să apelezi. Nu, nu au. E vorba de calicia cruntă a bogătaşilor acestui sector. Curând vom da telefon la Berlin sau Paris să comunicăm că gazul e slab.
La sediul EON de pe centura urbei, am realizat că zeci şi zeci de clienţi au aceeaşi problemă. Facturile, ...ca de iarnă (adică umflate-dezumflate, estimări, regularizări „interesante!”) un 18 milioane vechi, plus reconectarea de 130 lei noi, care constă în a învârti un mâner de la stânga spre dreapta. De la atâţia clienţi, se adună sume de tot frumoase. iar mâine vor fi alte şi alte străzi. Afacere lux!
Chiar azi, vecina mi-a dat peste gard o factură de-a noastră din 24 februarie (deşi suntem în aprilie!), iar nouă ni s-au pus înainte de-ale altora... mai ceva ca-n piesele lui Caragiale, deşi afară scrie mare-uriaş numărul de casă. E de mirare totuşi că nimeresc strada.. Facturile din decembrie-ianuarie încă nu mi-au sosit. Ştie-le amarul lor prin ce cutii poştale hodinesc! Domniile lor de la EON au oricum un serviciu interesant de tot interesant de trimis facturile la clienţi. Pun facturile unde se nimereşte, impulsionând -cum se vede- socializarea. Sau să fie orbi, Doamne-fereşte? Ori cu intenţie?
Nici UPC-ul nu e mai breaz, deşi la halul EON-ului n-au ajuns.. Mai nou, clienţii sunt stimulaţi spre luarea la cunoţtinţă online, fiindcă li se pare prea împovărătoare expedierea facturilor. Lumea are diferite nivele de acces online, iar unii refuză computerul din convingeri religioase sau de altă natură. Mă rog, profitul să fie maxim, activitate minimă, iar clienţii să fie sănătoşi şi...frizaţi, spre a avea beneficii cât mai mari.
Citiţi şi:
- E.ON Energie Romania emite la timp facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna septembrie
- Unde și cum plătim facturile de consum cu cardul de energie emis de Guvernul României
- E.ON va derula în perioada 26-31 mai a c., o campanie de actualizare a indexului contoarelor de gaz la toţi clienţii
- Clienții pot să își programeze telefonic vizita în magazinele E.ON
- Circa 1800 de consumatori bistriţeni restanţieri, deconectaţi de la gaz
Adaugă comentariu nou