De ce simplu, când se poate complicat?

Intrat în vigoare cu data de 14 decembrie 2008, cu valabilitate un an de zile, mersul trenurilor aduce multe curiozităţi şi, în acelaşi timp, speranţe de mai bine. Dacă vom consulta noul mers de tren, putem constata o greşeală la întocmirea acestui grafic de circulaţie care va dăinui un an de zile. Noi, cei care am lucrat o viaţă de om la CFR, ştim că trenurile de rang inferior aşteaptă până la o jumătate de oră trenurile de rang superior. Dar, Regionala CFR Cluj a permis cu bună ştiinţă ca trenul 4102 – Cluj – Bistriţa să plece din staţia Beclean pe Someş la ora 13,58, în timp ce trenul accelerat Timişoara Nord – Iaşi soseşte în staţia Beclean la ora 14,14 deci, după 16 minute. De ce? Bieţii călători de la Timişoara, Arad, Oradea, Cluj şi din parcurs sunt pedepsiţi să aştepte în staţia Beclean pe Someş 222 de minute până ce trenul 4104 Dej – Bistriţa va sosi în staţia Beclean pe Someş să preia călătorii “pedepsiţi” trei ore şi jumătate. Se vede, pe bună dreptate, că mai marii mahări ai căilor ferate nu prea circulă cu trenul. Conducerea căilor ferate poate dispune ca trenul 4102 Cluj – Bistriţa să aştepte în staţia Beclean pe Someş 16 minute legătura spre Bistriţa, reşedinţa de judeţ. Considerăm că redacţia “Răsunetul” ar trebui să trimită un exemplar din materialul alăturat la conducerea Căilor Ferate Bucureşti pentru remediere.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5