În decembrie, Bistriţa va avea un Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică
Municipiul Bistriţa va fi pus pe harta turismului românesc într-un mod eficient, graţie unui nou proiect ce va fi finalizat la finele anului. Viitorul Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) va fi elementul central care va polariza atenţia oaspeţilor din ţară şi străinătate veniţi să viziteze atracţiile locale şi nu numai. Potrivit primarului Ovidiu Creţu, prin acest proiect se va crea o bază de date cu informaţii turistice, în vederea promovării online a municipiului Bistriţa, a judeţului Bistriţa-Năsăud şi a României ca destinaţii turistice. Pentru funcţionarea CNIPT Bistriţa va fi nevoie de doi angajaţi cu normă întreagă.
Noul Centru de Informare şi Promovare Turistică, finanţat prin Programul Operaţional Regional, va necesita costuri totale de 627.233 lei, contribuţia beneficiarului în proiect este de 17.040 lei, iar asistenţa financiară nerambursabilă solicitată – 610.192 lei.
"Am început lucrările la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Bistriţa, care se amenajează în corpul Primăriei, locul unde a fost centrul de relaţii cu publicul. Lucrările au fost adjudecate la licitaţie de SC Imobil Dan. Mai avem contracte de dotări cu echipamente interesante care pot să redea istoria oraşului şi amplasarea obiectivelor istorice pe o hartă şi pe o machetă interesantă. Lotul 1 de dotări a fost câştigat de Elcom, iar lotul 2 de SC Pro Arcad.
Realizarea website-ului este în procedură de licitaţie, diriginte de şantier şi audit. Valoarea totală a proiectului este 627.233 lei, din care lucrările 223.000 lei. Termenul de finalizare a proiectului este 27 decembrie, anul acesta. Proiectul a fost început în 28 februarie”, a declarat primarul Ovidiu Creţu într-o conferinţă de presă.
Potrivit acestuia, viitorul Centru Naţional de Informare şi Promovare Turistică va sprijini la valorificarea resurselor turistice şi va contribui la stimularea creşterii activităţii economice şi creşterea atractivităţii municipiului Bistriţa, afirmând că o parte din beneficiile proiectului se vor traduce prin creşterea numărului de turişti, mărirea veniturilor directe din turism şi din servicii conexe.
Citiţi şi:
- Bistriţa e unică în ţară prin acest proiect. Primarul Ovidiu Creţu: Sunt foarte mândru că s-a realizat în timpul mandatului meu
- Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Năsăud, aproape de final
- Undă verde pentru “Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică” Năsăud
- Centrul Național de Informare şi Promovare Turistică Năsăud, aproape de final
- Gabriela Onul, directorul noului Centru Național de Informare și Promovare Turistică – Năsăud
Comentarii
Cai verzi pe pereti! In loc sa adune laolalta toate serviciile si departamentele din primarie, spre folosul cetateanului, primarul are aceeasi gargauni- centre de informare turistica. Primul „Centru de informare turistica” la Bistrita a fost deschis in 2011 pe str. Titulescu nr.6. Apoi in anul 2013, a fost mutat Centrul de Informare Turistica in Piata Centrala nr.13, peste drum de primarie. Acum, a deschide un nou centru de informare turistica in cladirea primariei este o tampenie si denota lipsa de idei a primarului, atata timp cat unele servicii ale primariei precum „taxe si impozite” sau „servicii sociale” sunt imprastiate in tot orasul.
Adaugă comentariu nou