Dezvolta-ti afacerea cu Tudor Communication

Felul in care este manageriata imaginea unei companii in raport cu toate categoriile de public carora se adreseaza este elementul cel mai important din perspectiva evolutiva. Mai exact, o imagine bine consolidata in raport cu propriile valori conduce la realizarea unor legaturi puternice bazate pe incredere mutuala. Pentru ca obiectivele de vanzare si crestere sa fie atinse, aceasta incredere este vitala. De aceea, ajutorul unei agentii de PR devine esential pentru a putea mentine o afacere pe piata la nivel inalt pentru cat mai mult timp.

 Cine este Tudor Communication?

Agentie de PR cu peste 15 ani de experienta in sustinerea brandurilor catre drumul lor spre succes. Cu numeroase premii si certificari la activ si zeci de proiecte de succes, este una dintre cele mai importante nume de pe piata care sa isi puna amprenta in mod direct asupra felului in care vei reusi pe piata. Best Communication in the Public Sector la Romanian PR Award in 2020 Tudor Communication poate fi rampa ta de lansare chiar si intr-un domeniu suprasaturat. Cu o strategie bine pusa la punct si cu un obiectiv clar, reusim sa pavam impreuna, eficient si sigur, drumul catre o prezenta puternica pe nisa in care activezi.

 Ce servicii ofera agentia noastra?

Dincolo de promovare intensa, un brand are nevoie de actiuni care sa sustina in mod activ ceea ce este adus in fata consumatorilor prin publicitate. Acest lucru poate fi realizat pe mai multe planuri si, pentru a avea rezultate cat mai bune, este de preferat sa se foloseasca toate instrumentele de PR care sunt la dispozitie. Printre cele mai importante, pe care le ofera agentia Tudor Communication, regasim si:

Branding personal si corporate – reprezinta povestea din spatele entitatii create. Identitatea vizuala, conceptuala, senzoriala si verbala se consolideaza in imaginea brandului care vine in fata publicului. Fiecare element trebuie sa se coordoneze perfect cu toate celelalte pentru a putea dezvolta un fir narativ relevant si de interes. Este important ca discursul general sa aiba un subiect cu care cat mai persoane sa se identifice sau care sa starneasca curiozitatea pentru a le determina sa descopere mai mult.

Dincolo de povestea companiei, la fel de importanta este si cea a managerului. Sa stii cu cine vorbesti, cu cine interactionezi, poate avea un impact enorm si din punct de vedere economic. Oameni creeaza legaturi si isi acorda increderea mai rapid atunci cand cunosc omul din spate.

Consolidarea relatiilor cu media – aparitiile in presa si in trusturi cu o mare autoritate in domeniul in care activezi te poate propulsa in varful preferintelor consumatorilor tinta. In momentul in care reusesti sa stabilesti legaturi la nivel mai inalt cu aceste institutii, ai garantia unei prezente constante, fara sa fie nevoie sa acorzi un buget in acest sens.

Organizare de evenimente – fie ca vorbim de o lansare de produs, evenimente aniversare, premieri si nu numai, fiecare dintre acestea reprezinta o oportunitate de a pune clientul in legatura directa cu brandul. Acesta poate experimenta, simti si descoperi in mod direct ceea ce are brandul de oferit. In plus, sunt un subiect ideal pentru materiale media relevante.

Gestionarea eficienta a situatiilor de criza – este fara doar si poate una dintre cele mai importante abilitati ale echipei de PR cu care colaborezi. Firma ta poate fi amenintata din foarte multe puncte de vedere si de aceea este important sa stii sa le preintampini si sa le rezolvi inainte ca situatia sa degenereze. Comunicarea de criza este cea care face diferenta dintre o companie de succes, longeviva, si una care cunoaste declinul de la prima piedica aparuta in calea dezvoltarii ei.


 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5