3 strategii de marketing pe care trebuie să le încerci anul acesta

Pentru a te menține în top cu brandul, compania, produsele pe care le vinzi în magazinul tău online, cu siguranță știi cât de important este să ai planificată o strategie de marketing care să și genereze rezultatele pe care ți le dorești.

Anul acesta aproape întreaga activitate s-a mutat în mediul digital, așadar și eforturile de marketing ar trebui să fie canalizate către acest mediu, mai mult ca oricând. Dacă ar fi să identificăm câteva tendințe generale în ceea ce privește strategiile de marketing care au succes, putem spune că în continuare conținutul este foarte important, precum și forța incontestabilă a rețelelor de socializare care vin în permanență cu metode și instrumente noi în sprijinul celor care aleg social media ca mediu de promovare.  Iată 3 strategii de marketing pe care trebuie să le încerci anul acesta:

Strategia antrenarea pixelului

Tot mai multe branduri, companii, furnizori de servicii și nu în ultimul rând magazine online au înțeles cât de importantă este prezența pe Facebook și ce rezultate poate genera, mai ales atunci când mergi pe mâna unui specialist pentru implementarea campaniilor targetate. Dacă postările organice asigură o prezență constantă în social media și în mintea consumatorilor, reclamele care rulează pe Facebook reușesc să genereze și vânzări pentru acele magazine online care știu să exploateze profesionist instrumentele oferite de cea mai mare și mai populară rețea de socializare. O strategie de marketing care funcționează și va funcționa și de acum înainte este Facebook Pixel, un instrument gratuit la care au acces utilizatorii, extrem de util, care aduce rezultate foarte bune. Una dintre cele mai simple metode de promovare pe Facebook momentan este antrenarea pixelului. În doar 5 pași simpli, chiar și cea mai tehnică persoană, poate implementa și derula pe Facebook o campanie de promovare bazată pe antrenarea pixelului care poate aduce rezultate spectaculoase. Primul pas presupune să setezi măsurarea evenimentelor (leads, vânzări, adăugări în coș etc), este apoi important să ai minim 40 de evenimente, setează o campanie care are ca obiectiv conversiile (alege conversia de la prima etapă), targetarea nu trebuie să mai fie specifică, ci cât mai largă, iar cel de-al cincilea pas presupune să setezi cel puțin 2-3 ad-uri. Facebook Pixel nu ar trebui să lipsească din nicio campanie de marketing creată să genereze vânzări în eCommerce. Cum funcționează Facebook Pixel și de ce este atât de puternic? Pixelul plasează și folosește cookies pentru a înregistra activitatea utilizatorilor pe un website, interacțiunea lor cu reclamele, și implicit, pentru a-i găsi pe Facebook. Iar atunci când pe paginile de Facebook ale utilizatorilor sunt afișate reclamele tale, acest lucru se datorează Pixelului care a făcut toată această treabă de a urmări și înregistra comportamentul online a potențialului tău client.

Fluid Copywriting

O altă strategie care va funcționa și de acum înainte în materie de marketing online este Fluid Copywriting – un concept inovator, însă nu neapărat o invenție în sine. Prin Fluid Copywriting orice brand, companie, magazin online își poate transmite mesajele într-un mod creativ, dar adaptat în funcție de audiența urmărită, astfel încât să ducă la creșterea vânzărilor, la generarea de noi clienți sau îmbunătățirea rezultatelor unor campanii Facebook, în funcție de obiectivul pe care îl are fiecare client care alege să adopte această strategie. O strategie de fluid copywriting poate fi pusă în practică chiar și de o persoană mai puțin creativă sau lipsită de inspirație atunci când vine vorba de cuvinte meșteșugite? Strategia de fluid copywriting nu presupune să inventezi roata și nici să faci lucruri pe care nu le-a mai făcut nimeni până acum, pentru că este destul de greu. Însă, această strategie presupune să vorbești audienței tale pe limba ei, folosind exact acel tip de mesaj pe care aceasta obișnuiește să îl aibă atunci când este online. Investește în copywriting și ține cont să folosești acele mesaje persuasive pentru audiența ta, pentru a-ți atinge obiectivele.

Piramida SEO

Piramida SEO este o altă strategie pe care va trebui să o păstrezi pe lista cu idei de campanii de marketing care funcționează în continuare. Doar cine are un website știe cât de importantă este componentă SEO pentru aceasta, deoarece succesul unui site depinde foarte mult de felul în care este optimizat pentru motoarele de căutare, în funcție de anumite cuvinte cheie. Piramida SEO este un instrument foarte util pentru că permite să știi de ce ai nevoie pentru a începe și poți urmări fiecare pas. La baza piramidei se află accesibilitatea și indexarea – pe scurt calitatea conținutului. Stabilește un set de cuvinte cheie relevante pentru website-ul tău și optimizează cât mai multe pagini pe acestea. Optimizarea la nivel de pagină este următorul nivel al piramidei, urmat de experiența utilizatorului pe site. În vârful piramidei se află backlink-urile, link-urile de pe alte site-uri, inclusiv cele de pe rețelele de socializare, fiind extrem de importante în întreg procesul de optimizare.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5