Documentele pentru șomaj tehnic se transmit electronic la AJOFM Bistriţa – Năsăud
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistrița Năsăud informează agenții economici cu privire la faptul că, începând cu data de 01/11/2021, documentele necesare acordării șomajului tehnic în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 111 din 2 octombrie 2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea Coronavirusului SARS CoV-2, se vor transmite electronic (în format pdf, semnate, iar lista angajaților va fi depusă atât în format pdf cât și in format excel editabil) la următoarea adresă de e-mail: [email protected].
Pentru informații actualizate, agenții economici sunt rugați să consulte periodic site-ul ANOFM www.anofm.ro, transmite Otilia Râpan, director executiv al AJOFM BN, printr-un comunicat de presă.
Citiţi şi:
- În atenția angajatorilor care solicită decontarea şomajului tehnic! Actele trebuie transmise la adresa [email protected]!
- AJOFM BN: Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email
- AJOFM BN: Documentele pentru șomaj tehnic, subvenții pentru tineri și alte măsuri se transmit la [email protected]!
- AJOFM BN: Modelul documentelor pentru plata șomajului tehnic a fost aprobat de ministrul muncii și solidarității sociale
- AJOFM BN organizează în 20 mai Bursa generală a locurilor de muncă! Angajatorii şi persoanele interesate, aşteptate la Hotel Bistriţa!
Adaugă comentariu nou