AJOFM BN: Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email
Urmare a diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.
Pentru accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmise în format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă, adrese ce se regăsesc în ANEXA la acest anunț.
Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare - https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12
De asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici sunt rugați să contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora au sediul social.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistriţa – Năsăud
Otilia Râpan
Director Executiv
Citiţi şi:
- În atenţia angajatorilor! Sistem Electronic de Mediere a Muncii, pe site-ul ANOFM!
- AJOFM BN: Documentele pentru șomaj tehnic, subvenții pentru tineri și alte măsuri se transmit la [email protected]!
- Migrarea datelor în Platforma Unică de Livrare a Serviciilor (PULS) la AJOFM Bistriţa – Năsăud
- Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă aniversează 23 ani de activitate!
- AJOFM BN a reluat activitatea cu publicul, față în față, odată cu scăderea incidenței cazurilor și vaccinarea personalului!
Adaugă comentariu nou