Electrica Furnizare demarează un proces amplu de modernizare a sistemului informatic
Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și a gazului din cadrul Grupului Electrica, demarează, începând cu data de 19 septembrie 2019, un proces amplu de modernizare a sistemului informatic, cu scopul de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite clienților săi. Prima etapă a acestui proces se va derula în perioada 19 - 26 septembrie 2019.
Electrica Furnizare doreṣte să aducă în atenţia clienţilor săi că, în perioada 19-26 septembrie 2019, va derula un proces de actualizare a sistemelor informatice. Acest proces a fost organizat astfel încât impactul asupra clienților să fie cât mai mic.
În această perioadă nu se vor emite facturi de energie electrică și gaze naturale. Astfel, facturile emise înaintea datei de 19 septembrie vor putea fi achitate prin toate modalitățile de plată pe care compania le-a pus la dispoziția clienților, mai puțin la ghișeele proprii de încasare. Lista completă a canalelor de plată este disponibilă în toate punctele de relații cu clienții și pe site-ul www.electricafurnizare.ro.
Reamintim clienților că au la dispoziție aplicația MyElectrica pentru plata facturii sau transmiterea indexului autocitit. Aplicația MyElectrica va putea fi accesată în toată această perioadă, cu excepția zilei de 25 septembrie.
Linia telefonică gratuită dedicată comunicării indexului autocitit va fi, de asemenea, disponibilă non-stop, cu excepția zilei de 25 septembrie. În ziua de indisponibilitate, comunicarea indexului autocitit poate fi făcută prin e-mail sau în punctele de relații cu clienții. Programul ghișeelor de relații cu clienții și al serviciului call center va rămâne neschimbat.
Documentele depuse de clienți în perioada 19 - 26 septembrie 2019 vor fi prelucrate imediat după finalizarea procesului de actualizare a sistemelor informatice.
Este foarte important de știut că, în urma acestui proces, codurile de identificare din facturi se vor modifica (cod ATM, cod client, număr loc consum). Cu toate acestea, până la sfârșitul anului 2019, clienții pot utiliza pentru plata facturii și transmiterea indexului autocitit atât codurile vechi, cât și cele noi.
____________________________________________________________________________________
Cu o tradiţie de peste 120 de ani, Electrica Furnizare, filiala de furnizare energie electrică și gaz a Grupului Electrica, oferă serviciile sale la un număr de aproximativ 3,5 milioane de consumatori finali, atât în regim de ultimă instanță, cât și pe piața concurențială. Societatea deţine licenţă pentru desfășurarea activității de furnizare energie electrică ṣi gaze naturale pe întreg teritoriul țării. ____________________________________________________________________________________
Mai multe informaţii despre societatea Electrica Furnizare pot fi găsite pe site-ul: www.electricafurnizare.ro.
Citiţi şi:
- Electrica Furnizare anunță prelungirea programului de lucru în punctele de relații cu clienții
- Electrica Furnizare anunță existența unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice
- De ce este importantă transmiterea indexului auto-citit, când și cum o poți face?
- Electrica Furnizare oferă detalii cu privire la modul de acordare a facilităților pentru plata facturilor de energie aferente sezonului rece!
- E.ON va derula în perioada 26-31 mai a c., o campanie de actualizare a indexului contoarelor de gaz la toţi clienţii
Adaugă comentariu nou