E.ON lansează “Stația de energie” - platforma educativă pentru consumatori
- Proiectul urmărește să explice consumatorilor cele mai importante teme legate de prețuri, reducerea consumului și eficiență energetică;
- Conținutul va fi prezentat într-o formă ușor de înțeles și dezvoltat pe baza feedback-ului primit direct de la clienți.
E.ON Energie România lansează, astăzi, “Stația de energie” (www.eon.ro/statie-energie), o platformă online care urmărește să familiarizeze consumatorii de electricitate și gaze cu universul energiei, astfel încât să se poată orienta corect și să ia cele mai potrivite decizii, în concordanță de nevoile lor.
Inițiativa E.ON se adresează nevoii crescânde de informare a consumatorilor în ceea ce privește evoluțiile din piața energiei, prin abordarea și clarificarea celor mai importante subiecte ale momentului conturate cu ajutorul feedback-ului direct primit din partea clienților.
De ce au crescut prețurile la energie, cum și de ce sunt plafonate, cum poți deveni prosumator, dar și cum poți face economii reale pentru a avea facturi mai mici? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspuns în “Stația de energie” prin articole dedicate.
“Această platformă este, practic, răspunsul nostru la numeroasele întrebări primite din partea clienților. A fost clar că trebuie să facem încă un pas în direcția informării lor, prin intermediul acestei stații digitale care va oferi un conținut original și simplu de înțeles, explicând ce întâmplă în piața de energie și de ce și oferind idei smart despre economisirea energiei”, a declarat Claudia Griech, director general E.ON Energie România.
Pentru a face totul mai uşor de înţeles, platforma a fost construită pe trei secţiuni: Ghid de consum (care conţine informaţii privind măsurile ce pot fi luate de clienţi pentru a eficientiza consumul de energie, fără a reduce confortul), Ghid de prețuri (care va detalia aspectele legate de modul de formare a preţurilor, de facturi şi de modul de facturare) și Ghid de energie (unde cei interesați vor găsi noutăţile din piaţa energiei, prevederi legislative translatate într-un limbaj clar, dar şi modul în care se reflectă diferite influenţe externe şi interne asupra pieţei de energie și, implicit, asupra facturilor).
Conținutul platformei se va dezvolta continuu, pe baza feedback-ului primit de la clienți, dar și a rezultatelor cercetărilor de piață.
Despre E.ON Energie România
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 17 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit peste 2 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,7 miliarde de euro.
Citiţi şi:
- Unde și cum plătim facturile de consum cu cardul de energie emis de Guvernul României
- myline-eon.ro, platforma care-ţi oferă informaţii despre factura la gaz
- E.ON Energie Romania emite la timp facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna septembrie
- E.ON Energie România atrage atenția asupra unor mesaje false transmise în numele companiei
- E.ON Energie România: Când faci economii la energie, faci mai multe pentru tine şi ai tăi
Adaugă comentariu nou