myline-eon.ro, platforma care-ţi oferă informaţii despre factura la gaz

Clienţii bistriţeni ai E.ON Energie România pot beneficia de o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care să îi scutească pe aceştia de deplasarea la sediile companiei, accesând platforma online. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro şi astfel puteţi vizualiza informaţii referitoare la facturi: număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă, plata online a facturilor de gaze naturale, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau serviciile prestate.

Începând cu această lună, platforma E.ON Myline a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ.

„Lansată în România în urmă cu un an, E.ON Myline a depăşit cele mai optimiste aşteptări ale companiei E.ON, zeci de mii de clienţi utilizând în prezent această platformă online pentru a accesa diverse servicii. E.ON îşi manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile online, acestea reprezentând viitorul şi o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghişee”, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.

Comentarii

12/03/12 08:30
cimpian

creati o alta modalitate de a transmite indexul la gaz si nu una de hoti pentru a nu va mai bate joc de romani si la telefon nu mai puneti un robot care vorbeste in ungureste ca nu SUNTETI DRACU IN UNGARIA CI IN ROMANIA LA NOI SE VORBESTE ROMANESTE FACETI ACEL ROBOT SA RASPUNDA IN ROMANESTE SI PERFECTIONATI DRACULUI SITE-UL DE TRANSMITERE A INDEXULUI SI PENTRU CASNICI SI PENTRU AGENTII ECONOMICI CA BANII ORICUM NI-I LUATI CU JAPCA.

14/12/12 13:32
iovanovici lazar

plata facturi

14/12/12 13:33
iovanovici lazar

factura decembrie 2012

19/12/12 14:16
Fercea Maria

Va rog sa imi spuneti cum sa procedez in cazul in care sunt un utilizator mai vechi si adresa mea de e-mail nu mai exista, motiv pentru care mi-am facut una noua. Contul vechi era Fercea Gheorghe - email: [email protected] - Resita, jud. Caras Severin. Mentionez ca nu pot sa imi fac un nou cont.
Multumesc

19/12/12 14:50
dumitru al.

In loc sa simplificati procedurile de transmitere a consumului de gaze la-ti zapacit de tot.Mai datii ceva bani la SPECIALISTUL care a facut portalul e.on myline sa-l zapaceasca mai tare.

27/12/12 12:22
cosma lavinia

Toate comentariile sunt intemeiate. In loc sa simplificati procedura ,ati complicat totul.
Cum puteti sa afirmati ca ati adus aceste modificari in scopul inbunatatirii serviciilor? Chiar nu va este rusine?

07/01/13 17:59
Chirila Lucia

Nu sunt multumita de faptul ca ati modificat platforma unde trebuie sa transmitem autocitirea.Asa cum a fost pana in decembrie a fost bine, transmiteam destul de usor citirea consumului de gaz.Acum in ianuarie am avut probleme pt.ca desi am urmat pasii conform instructiunilor primite pe e-mail, nu am reusit sa transmit citirea.Am fost nevoita sa sun la EON-gaz, si acolo mi s-a dat un nr.de telefon, unde a raspuns un robot.Am transmis telefonic, dar nu sunt f sigura ca mi s-a inregistrat ce am transmis.Sper ca pana la viitoarea citire sa se rezolve problema, pt.ca mie nu mi se pare ca ati imbunatatit nimic, dimpotriva ati reusit sa bulversati o multime de persoane.

10/03/14 12:45
Furnea Trandafira

Nu reusesc sa intru pe facturile mele ne fiind electronice .Cum sa procedez?

08/09/14 08:41
Domnica rotaru

Nu am reusit sa comunic autocitirea pana la 07.09.2014. Nu reusesc sa intru in contul meu Ce trebuie sa fac pentru a comunica ultimul consum?

02/01/15 14:34
viorica avram

nu reusesc sa-mi vad factura neelectronica . am deja un cont

27/04/17 10:43
Belei toader

Vă rugăm să îmi trimiteți ultimile doua factura. că nu le-am primit.mutumesc

17/05/17 17:42
Nicolae Popa

Am cont si nu pot accesa autocitirea.Apare de fiecare dată parolă sau utilizator introduse greșit.Nu pot crea un alt cont.

08/06/17 14:59
adriana

Doresc sa vad valoarea facturii la gaz pentru luna mai

25/06/17 21:24
Bakos Aniko

Pt.as.de proprietary nr.823 am primit o facture de preaviz:3008368875.Cod abonat :1000212912 , cod incasare: 2100363914.Factura este platit cu chitanta nr.095588 / 12.06.2017 in suma de: 56,00 lei. Cu stima

26/06/17 10:19
Bakos Aniko

Am primit preaviz cuF: 3008368875/12.06.17., Cod abonat: 1000212912, Cod incasare: 2100363914.Achitat cu chitanta ;095588/ 12.06 2016 in suma de 56,00 lei.Cu stima: Bakos

27/11/17 10:53
marga tatar

factura noiembrie 2017

27/11/17 10:54
marga tatar

factura luna dec 2017

17/03/18 15:35
maria somblea

doresc sa pot intra in contul creat de mine la myline eon

20/03/18 09:02
matei celestina

buna ziua .am si eu o problema in legatura cu facturile de gaze,nu le primesc la timp si ma trezesc ori cu preaviz ori cu mai multe facturi neplatite,m-am saturat sa tot cer copii dupa ele,de ex.ieri am primit o factura care este deja scadenta pe 16.03.2018,in care sunt doua neachitate, distribuitorul le lasa la alte scari ale blocului in care locuim,ar tb luate masuri in privinta asta,sa nu fim nevoiti sa umblam dupa ele.am uitat sa va spun ca locuiesc in onesti ,jud bacau,str marasesti,blocul are sase scari si de multe ori gasim toate facturile din tot blocul puse la o singura scara de bloc ,nu mi se pare normal sa vanam noi facturile,daca firma care le distribuie nu este in stare sa-si faca treaba luati masuri.va multumesc

22/03/18 12:16
zahan maria

ati ingreunat si mai mult autocitirea ! nu vin facturi la timp ! sau deloc !!!!!nu sunteti seriosi deloc !

12/04/18 15:51
culita maria

cod abonat1ooo515054,cod loc de consum5000682177 va rog sa incetati sa va bateti joc de mine.Cum s-a facut citirea in perioada 11.12.17-10.01.18 a contorului 2004205279 dupa angajatul dv 7109 ,daca astazi 12 aprilie acest contor arata 7090.Factura emisa in martie 23,2018 spuneti dv ca arata 7185m3 prin factura10720021287???Dar nu va lasati si chiar imi facturati si o penalizare de 11,82plus 0,04 lei ca nu v-am platit gazul metan pe care nu l-am consumat.Contractul cu dv. este de un an si am sa ma retrag de la dv,lucreu care am incercat cu energia electrica.Chiar a-ti intrecut orice limita.

16/05/18 14:53
pop maria

am ramas uluita , cand am primit un preavid de ...sistarea gazelor , cu toate ca factura este platita !

11/12/18 15:18
medeanu viorel

Cum se procedeaza cind moare titularul de contract si casa ramine nelocuita ?Persoana care a inmormintat titularul de contract si are certificatul de deces a anuntat decesul si a solicitat rezilierea contractului dar se emit in continuare facturi . indexul este cel din iunie 2018 .Cum de se tolereaza astfel de situatii functionarii nu accepta rezilierea cu toate ca facurile emise din iunie pina acum nu au fost achitatae pentru ca nu a existat consum si nu mai locuieste nimeni acolo In alte situatii se someaza si se intrerupe daca nu se achita .Ce trebuie facut pentru ca in casa pot intra boschetari poate avea loc o defectiune cu scapari de gaze si explozie etc De ce se permite ca dupa decesul titularului sa mai ramina contractul ?

04/03/19 10:03
brodbeck claudi...

nu pot sami transmit indexu apare eroare va rog sa;i rewolati

15/06/19 01:15
cartaleanu elena

sa va fie rusine,doua luni succesiv,ati efectuat citire inainte cu 5-6 zile de transmitere,prin internet de catre mine,prin autocitire a indexului,respectiv,aprilie si mai si m-ati inregistrat cu cate 10 mc in plus.Luna iunie,cand am incercat sa transmit consumul cu autocitire pe 14.06 ora 23si 50 min,m-ati blocat solicitandu-mi tot fellul de coduri,din moment ce intru cu email si parola de cand a-ti trimis card si nu factura prin posta.SUNT total nemultumita de serviciile dv.DIN nou sa va fie rusine! DUPA ce ca ne-ati jupuit cu majorarea nejustificata a pretului la gaz sicurent electric,va mai bateti joc side noi.Cand ne ducem la sediu dv.salariatii,deasemeni au comportament mizerabil.

25/05/23 06:48
HORGA Stefan

Stimati Domni
Din luna Dec.2022 firma d-voastra a devenit o institutie nefrecventabila.
Sunteti total neprofesionisti,nu pot intra in contul creat de mine la myline eon,motivul invocat parola,care am schibat-o de zeci de ori,fara rezultat.
Rezultatul incercarilor zero,la fel si institutia D-voastra.
Luati bine aminte !

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5