E.ON România: Emiterea facturilor de gaze naturale a fost decalată
Procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat şi astfel o parte a clienţilor urmează să primească facturile în luna decembrie a.c. cu întârziere de aproape două săptămâni, anunţă E.ON Energie România, prin intermediul unui comunicat de presă.
„Întrucât sunt situaţii în care autorităţile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiază de ajutoare de încălzire şi cuantumul acestora, facturile nu vor include, în aceste cazuri, ajutoarele de încălzire. Situaţia urmează să fie remediată de îndată ce instituţiile responsabile vor trimite companiei noastre bazele de date. Astfel, beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflaţi în această situaţie sunt rugaţi să aştepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conţine şi ajutorul de încălzire, facturile iniţiale urmând să fie anulate”, se arată în comunicatul E.On Energie România.
Decalajul în emiterea facturilor nu va influenţa în niciun fel termenele de plată ale acestora, scadenţa la plată a facturii pentru consumatorii casnici fiind 30 de zile de la data emiterii. În plus, pe lângă cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiază şi de o perioadă de graţie de 15 zile de la data scadenţei facturii în care pot achita factura fără percepere de penalităţi.
Citiţi şi:
- E.ON va derula în perioada 26-31 mai a c., o campanie de actualizare a indexului contoarelor de gaz la toţi clienţii
- E.ON Energie Romania emite la timp facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale din luna septembrie
- Circa 1800 de consumatori bistriţeni restanţieri, deconectaţi de la gaz
- Unde și cum plătim facturile de consum cu cardul de energie emis de Guvernul României
- Sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea termenului legal de transmitere a facturilor în sistemul național RO e-Factura
Adaugă comentariu nou