Există şi servicii de calitate, în folosul cetăţenilor, la Beclean!
O surpriză deosebit de plăcută şi un exemplu demn de urmat pentru toţi cei care sunt în slujba cetăţenilor, îi respectă şi îi tratează după dictonul „Clientul nostru, stăpânul nostru!”, fapte deosebite şi de bun augur, nejecmănind buzunarele cumpărătorilor, cu o ţinută demnă, un vocabular civilizat, amabili şi prompţi, aşţa cum trebuie să fie normalitatea în relaţia ofertant şi consumator.
Ne-am săturat numai de exemple negative, de accidente, corupţie, crime, furturi, violuri etc., mai vrem fapte şi exemple pozitive despre care să scriem şi să le scoatem în evidenţă pentru a forma opinii şi personalităţi de valoare şi demne de urmat.
Merită de scos în relief câteva exemple, care ne bucură şi ne bucură şi ne încântă prin moduil de abordare al clientului, respectiv la magazinul „Ferma zootehnică” din Beclean, aparţinân de SC „Aba Flor” din Baia Mare, patroni fiind Florin şi Rozica Lazăr, un magazin cu produse deosebite şi preţuri accesibile, unde eşti servit de o manieră profesionistă şi un personal cu multiple calităţi certe, de bună şi profesională servire, alcătuit din gestionar Gabriela Hiticaş, responsabil magazin şi angajaţii Aurelia Bria, Simona Bolbos, Claudia Chiş şi Nicoleta Bătinaş, care sunt o echipă de elită în servirea populaţiei şi fac acest frumnos gest de respect de peste doi ani, de când funcţionează frumosul şi elegantul magazin.
De asemenea, o servire exemplară şi de calitate se realizează şi la unitatea „Club 100” din Beclean, unde managerul Petru Săsărman este omul cu cea mai vastă experienţă în domeniul mulţumirii clientului, iar SC „Prima Club 100” este una din cele mai vechi societăţi din oraş.
Deci, se poate şi aşa, acesta este normalul, felicitări pentru prestaţia faţă de cumpărători!
Adaugă comentariu nou