Gabriel Lazany: Digitalizare până la patul bolnavului! Ne vom concentra pe nevoile pacientului în spital!
Managerul Spitalului Clinic Județean de Urgență Bistrița, ec. Gabriel Lazany, a explicat, în cadrul unei conferințe de presă, ce va însemna proiectul de digitalizare a unității spitalicești.
„În primul rând, va fi un monitor, un fel de tabletă pe care tot ceea ce înseamnă procedură medicală va fi înregistrată în timp real. De asemenea, toate echipamentele medicale – monitor de funcţii vitale care monitorizează permanent tensiunea arterială, puls - acele informaţii sunt în monitor, dar nu sunt înregistrate nicăieri. Ele vor fi concentrate toate într-un server central şi înregistrate, astfel încât orice medic specialist poate vedea, în orice moment, starea pacientului. Bineînţeles că sunt şi sisteme de alarmă. Totul va fi monitorizat la nivelul spitalului.
De exemplu, am văzut la Spitalul „Marie Curie”, în zona de Terapie Intensivă, se permite vizitarea pacientului doar online. Adică, dacă pacientul nu poate fizic, se conectează cu pacientul prin acel monitor şi-l vede pe pacient într-un anumit interval orar în care i se permite accesul, i se dă codul de acces. Dar, având în vedere nevoia de securizare a sistemului, la noi, partea de deschidere spre exterior va fi minim. Ne vom concentra pe nevoile pacientului în spital”, a declarat Gabriel Lazany.
Citiţi şi:
- Managerul Gabriel Lazany a cerut ca normarea personalului sanitar din spitale să se facă în funcţie de gradul de dependenţă al pacientului, nu după numărul de paturi
- Spitalul Judeţean de Urgenţă Bistriţa: Chestionarul de satisfacție al pacientului internat a fost digitalizat!
- Un robot va pregăti tratamentul fiecărui pacient din Spitalul Județean, dar nu vor pleca oameni din sistem!
- Un psiholog al spitalului va ţine legătura, zilnic, cu familia pacientului internat în ATI!
- După ce o imagine cu un pacinet tratat la UPU Bistrița a devenit virală pe facebook s-a declamnşat o anchetă. Gabriel Lazany: Nu putem să luăm măsuri în baza unor mesaje pe internet. Pacienţii care au nemulţumiri îi rugăm să vină în mod asumat
Adaugă comentariu nou