Inspectorii RAR au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenți!
Inspectorii RAR au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.
Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: CONCILIEREA!
Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel.
Pe site-ul www.rarom.ro , la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” puteți de astăzi opta pentru CONCILIERE! Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța: „Da, vreau conciliere!„ și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea!
Biroul de presă
Citiţi şi:
- Peste 220.000 de lei, cea mai mare sumă obținută, în acest an, de un consumator care a apelat la SAL-Fin
- Sancţiuni de 15.000 lei pentru dealerii auto din Bistriţa
- OJPC B-N s-a pus pe reparat ilegalităţile de la service-urile auto
- Peste 2200 de vehicule, verificate în trafic de inspectorii RAR Bistriţa-Năsăud, anul trecut. Peste 400 certificate de înmatriculare, reţinute
- Aproape jumătate din vehiculele inspectate, în trafic, de RAR au probleme tehnice sau cu actele
Adaugă comentariu nou