Învaţă să-ţi creşti afacerea cu Online Business School
-
View the full image
Cursantii Online Business School care au participat la vizita de lucru in Grecia
În ziua de azi informația este printre cele mai valoroase bunuri al unei companii, de aceea, de cele mai multe ori, costă. Cu toate acestea, orice manager de IMM din România sau antreprenor la început de drum are acces gratuit la zeci de cursuri de business disponibile pe platforma de e-learning Online Business School. De asemenea, cursanții cu cele mai bune rezultate în august și septembrie au participat în luna octombrie la o vizită de lucru pentru un schimb de experiență cu reprezentanți ai mediului afaceri din Grecia. O vizită similară va avea loc și în 2013.
Până atunci, cei care absolvesc cel puțin un curs până la sfârșitul lunii februarie 2013 pot câștiga una dintre cele 3 tablete Samsung Galaxy Tab 2, oferite prin tragere la sorți la sfărșitul fiecărei luni. Orice persoană care devine cursant Online Business School și promovează cel puțin unul dintre cursurile din catalogul virtual, are șanse la premii.
La începutul anului viitor alți cursanți Online Business School vor beneficia de o experiență similară, în funcție de rezultatele obținute la cursurile din cadrul platformei.
În cadrul schimbului de experiență din Grecia, în timpul întâlnirilor și sesiunilor de training, cursanții au primit recomandări despre cum pot întoarce o criză în favoarea lor, transformând-o într-o oportunitate, cum să se pregătească pentru traversarea unor perioade dificile din punct de vedere economic și cum să îmbunătățească performanțele afacerilor lor. Printre lecțiile învățate de cursanții Online Business School în Grecia, a fost atenția care trebuie acordată clienților și nevoilor acestora, care poate influența soarta unei afaceri.
Câteva recomandări pentru cursanții Online Business School, în urma vizitei din Grecia:
• un antreprenor trebuie să înceapă să gândească diferit față de felul în care a făcut-o până la începerea crizei economice, să se diferențieze de competitori, surprinzând întreaga piață prin aplicarea de măsuri neașteptate;
• păstrarea angajaților și motivarea lor sunt modalități cheie prin care perioadele dificile se pot transforma în oportunități;
• criza economică este o bună oportunitate pentru a scădea costurile, a renegocia cu furnizorii, dar și pentru a întări relațiile cu clienți;
• pentru a câștiga un client, trebuie să-i creezi acestuia o experiență memorabilă. Conform studiilor, fiecare persoană trăiește o experiență la fiecare 3 secunde, dar foarte puține dintre acestea sunt memorabile. Astfel, experiențele memorabile cu un produs sau serviciu influențează comportamentul viitor al clientului și creează loialitatea față de un anumit brand;
• activitatea de social media poate asigura reputația unei companii și crea relații puternice cu clienții - peste 80% dintre locuitorii zonei mediteraneene nu au încredere în reclame, iar 96% dintre aceștia mizeaza pe recomandarea prietenilor când au de ales un serviciu sau un produs (conform unui studiu recent efectuat de Google);
• evoluția unei companii poate fi determinată și de gradul de flexibilitate pe care aceasta îl are în relația atât cu furnizorii săi, cât și cu nevoile clienților;
• deschiderea către schimbare (și rapida ei implementare) și către compromis este bună atât timp cât se petrece în limite atent stabilite și poate reprezenta un important element de diferențiere față de competitori;
• pentru a se putea diferenția de competitori, o companie trebuie să-și definească în mod corect clienții și să-și cunoască bine competitorii, și, în același timp să-și știe punctele forte și pe cele slabe;
• concentrarea pe punctele forte ale afacerii, generează rezultate mai bune decât activitățile de îmbunătățire a punctelor slabe, cu eforturi mult mai puține.
Pe www.bizschool.ro sunt disponibile cursuri de leadership, vânzări, marketing, management, dar și de operare PC și cursuri de limbi străine, inclusiv studii de caz realistice, care pot fi parcurse în ritmul fiecărui cursant de oriunde există o conexiune la internet.
Programul Online Business School (www.bizschool.ro) este parte a proiectului Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii prin antreprenoriat durabil (ICIMM) iniţiat de Romtelecom (prin divizia dedicată segmentului business – Romtelecom Business Solutions), Blue Point IT Solutions şi OTE Academy.
Pentru mai multe detalii despre proiect, vizitaţi www.bizschool.ro.
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. “Investeşte în oameni! ”
Citiţi şi:
- S-a deschis o nouă şcoală.... pentru manageri: Online Business School (P)
- IMM-urile din Bucureşti şi Ilfov, cele mai interesate de cursurile de afaceri online
- IMM-urile din Bucureşti şi Ilfov, cele mai interesate de cursurile de afaceri online
- IMM-urile din Bucureşti şi Ilfov, cele mai interesate de cursurile de afaceri online
- Cursuri pentru tinerii antreprenori
Adaugă comentariu nou