Ioan Turc propune un drum de viteză, pe lângă calea ferată, între Sărata şi Unirea, complementar variantei ocolitoare
Liderul liberal Ioan Turc a anunţat, în cadrul unei conferinţe de presă că, susţine atât construirea unei variante ocolitoare a municipiului Bistriţa, cât şi alte soluţii alternative, complementare, care să contribuie la fluidizarea traficului în municipiul Bistriţa.
„Am fost acuzat de către unii din zona PSD că vorbesc despre modernizarea Drumului Cetăţii şi a Căii Clujului alternativ la construirea unui drum de centură. Nici pomeneală! Eu văd că PSD face drumuri de centură peste tot, acum, la spartul târgului, pentru Bistriţa, pentru Beclean, pentru Năsăud. Vedem ce a făcut PSD de când este la guvernare. Oraşul este sufocat, numărul de maşini raportat la locuitori este uriaş. Avem trei axe de transport: intrare în oraş – Calea Moldovei – Gării, este traseul DN 17, o ramificaţie o ia pe Republicii, cealaltă, pe B-dul Decebal – Andrei Mureşanu – Năsăudului. (...) A treia axă este un drum devenit interior, prin evoluţia oraşului, Drumul Cetăţii şi Calea Clujului. Modernizarea Căii Clujului prin lărgirea la trei, acolo unde se poate la patru benzi, este o soluţie realistă pentru degrevarea traficului. Reiterez că este o soluţie care poate rezolva problema traficului în Bistriţa: construirea unui drum de viteză, interior, pe lângă calea ferată. Calea ferată, conform legii, are o zonă de protecţie de 20 m stânga-dreapta. Prin modificări legislative care să reducă pentru municipiile reşedinţă de judeţ, pentru zonele aglomerate această zonă de protecţie, s-ar da posibilitatea ca de la Sărata, vorbesc de zona administrativă a municpiului Bistriţa – şi până la Unirea să avem un drum rapid pentru traficul uşor, care să nu aibă locuri de parcare, să nu aibă treceri pentru pietoni”, a declarat Turc.
Preşedintele PNL B-N a precizat că va face tot ce ţine de el ca varianta ocolitoare să fie realizată, însă soluţiile propuse de liberali nu sunt alternative, ci „cumulative şi mult mai uşor de realizat din punct de vedere tehnic şi financiar”.
Citiţi şi:
- Pasajul rutier de la intersecția cu centura Becleanului, avizat de CNAIR
- Ioan Turc: Municipiul Bistrița va avea centură ocolitoare!
- Ioan Turc propune o şosea de viteză pe lângă calea ferată din Bistriţa
- Varianta ocolitoare a Năsăudului, prioritate pentru administraţia locală
- Primarul Mircea Romocea: Vom finanţa realizarea studiului de fezabilitate pentru varianta ocolitoare a oraşului Năsăud! Investiţia, estimată la 9,4 milioane euro
Comentarii
Intre Sarata si Livezile mai degraba stimate domn ... cred ca vreti sa ziceti, ptr ca circulatia nu se stranguleaza intre Bistrita si Sarata ci exact invers ... intre - Livezile - Unirea si Bistrita si care este de fapt exact " Centura Bistrita Sud " pe care Gica Contra de Bistrita au contestat-o pana ce fondurile europene promise pentru acest drum , s-au pierdut definitiv, fiind distribuite altor localitati .
Acuma ati ajuns la concluzia ca TOTUSI ACEL DRUM ERA NECESAR , mai ales ca era facut pe bani MOCA ?! ( si indiferent ca era " centura, curea, aleie, trotuar " sau ba ) .
Adaugă comentariu nou