Mofturi fără stele la Casa Bistriţeană

Cândva, un prânz la Casa Bistriţeană putea fi considerat o mică bucurie a zilei, dar cu timpul lucrurile s-au schimbat datorită personalului insuficient pregătit şi multiplelor scăpări în respectul faţă de client. Veselă ciobită, mese şchioape, resturi de mâncare uscată pe căni şi farfurii, felii de pâine veche amestecate printre cele proaspete şi altele au trasformat localul într-o zonă de deservire de mâna a treia, de unde ieşi în mare grabă. Ultimul exemplu de “clientul nostru, stăpânul nostru”, s-a putut vedea sâmbătă, ora 14.00, când ospătăriţele-vânzătoare vorbeau minute în şir la telefon, fără să le pese de clientela ce aştepta exasperată înaintea galantarului cu produse alimentare, iar angajaţii care nu avea treabă cu mobilul se plictiseau la o masă lăturalnică alături de câţiva prieteni. Deranjată de faptul că a fost întreruptă din interesanta convorbire telefonică, una dintre vânzătoare a luat comanda repezit şi alandala, aducând la masă şi ceea ce nu s-a cerut, lucru repetat apoi de altă colegă neatentă. Desigur, servirea pe măsură- nepoliticoasă, arogantă şi sictirită, în ton cu, probabil, noua politică de marketing impusă de patronii Casei Bistriţene...

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5