Ediţia de toamnă EXPO BISTRIŢA, un succes

Monica Mureşan (CCI): Ne dorim să putem replica acest eveniment

După patru zile de târg, se poate spune clar că a XVIII-a ediţie EXPO BISTRIŢA a fost un succes şi arată o continuă creştere a numărului de vizitatori.

,,Dacă ar fi să evaluăm cea de a XVIII-a ediţie a târgului pe care noi îl organizăm anual, am putea spune că a avut şi plusuri, şi minusuri, evident.

Să începem cu plusurile, pentru că e bine să fim întotdeauna optimişti. Foarte mulţi vizitatori. Extrem de mulţi vizitatori la standuri. Companiile, producătorii care şi-au expus produsele sunt extrem de mulţumiţi că şi-au putut desface produsele pe care le-au adus, s-au putut face cunoscuţi mediului de afaceri din judeţul nostru, şi desigur şi-au putut face un punct de vedere cu privire la puterea de cumpărare a oraşului nostru în cadrul unui astfel de eveniment”, a declarat pentru Răsunetul, Monica Mureşan, secretarul general al Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Bistriţa-Năsăud.

Anul acesta, expoziţia cu vânzare aflată la cea de a XVIII-a ediţie, organizată de CCI, în parteneriat cu Primăria Bistriţa, a propus un alt format şi o locaţie cu totul nouă – un cort expoziţional de 350 de metri pătraţi amplasat în Zona Pietonală Liviu Rebreanu, lucru apreciat, în mod special, de vizitatori, dar şi de comercianţi.

,,Un punct forte a fost pentru aceasta, locaţia. Faptul că am organizat acest târg pe pietonalul municipiului Bistriţa a adus o valoare în plus evenimentului, în sensul că fiind în punctul zero al municipiului, am reuşit să atragem foarte multe persoane care au intrat, au văzut, au cumpărat.

Din ceea ce am putut să aflăm, din discuţiile directe pe care le-am avut cu comercianţii, li se pare că schimbarea este de bun augur. Faptul că am modificat locaţia este un lucru extraordinar.

Pe de altă parte, au fost firme care au dorit să-şi facă cunoscute produsele comercianţilor locali, şi acest lucru s-a întâmplat. Multe firme locale sunt interesate deja în a achiziţiona produse ale expozanţilor noştri”, a precizat Monica Mureşan.

Reamintim că manifestarea a reunit 40 de expozanţi din România şi Ungaria, unii dintre ei aflaţi la numeroase participări la EXPO BISTRIŢA, iar alţii pentru prima dată în municipiu, cu toate că numărul doritorilor a fost mult mai mare.

Potrivit secretarului general al CCI B-N. Monica Mureşan, deşi este o perioadă de criză, au fost şi comercianţi care au fost refuzaţi, pentru că nu a existat suficient spaţiu de închiriat.

,,Mulţi ar fi dorit spaţii mai mari pentru a-şi etala marfa mai bine, dar nu a fost posibil să primească spaţii mai mari, astfel încât, deşi suntem într-o perioadă de criză, oamenii sunt dornici să-şi achiziţioneze produse, mai ales cu seamă că produsele nu au fost dintre cele mai scumpe, iar calitativ au avut nivelul de calitate cerut de consumatori.

Faptul că nu am reuşit să aducem un cort mai mare a fost o problemă, un cort care să fie corespunzător suprafeţei pe care centrul istoric ne-o pune la dispoziţie, şi în această situaţie am putut avea doar acest cort în jur de 350 de metri pătraţi. Asta a însemnat că având mulţi comercianţi înăuntru, spaţiul dintre zonele de vânzare şi zonele de circulaţie a fost foarte mic, şi asta a creat o problemă.

Oamenii au fost nemulţumiţi din cauza îmbulzelii. Sigur, că ne gândim pe viitor, şi ne gândim împreună cu Primăria Bistriţa, chiar am discutat şi cu domnul primar Ovidiu Creţu, care doreşte să achiziţioneze pentru comunitatea locală un astfel de cort, ce dimensiuni ar trebui să aibă, astfel încât să putem organiza astfel de expoziţii mult mai bine, şi mulţumirea să fie mai mare”, a precizat Monica Mureşan.

De asemenea, un stand foarte căutat pentru concursurile şi tombola cu premii a fost standului Centrului Europe Direct Bistriţa din cadrul CCI.

,,Centrul Europe Direct al Camerei de Comerţ şi Industrie Bistriţa-Năsăud a reuşit în câteva zile de expoziţie, prin organizarea concursului de cunoştinţe generale privind UE, să atragă o mare parte din grupul ţintă pe care noi îl avem. Copiii, tinerii, adulţii au fost interesaţi în a juca la roata cunoştinţelor europene şi au primit câteva premii de la colegii noştri de la Centrul Europe Direct”, a menţionat Monica Mureşan.

Ea a ţinut să precizeze că per ansamblu, EXPO BISTRIŢA, ediţia a XVIII-a, a fost un succes, pe care organizatorii doresc să îl repete.

O provocare imediată este expoziţia cu vânzare –Cadouri de Crăciun, pe care Camera de Comerţ şi Industrie Bistriţa-Năsăud o va organiza în decembrie.

,,Cred că astfel de evenimente ar trebui să se întâmple mai des, şi desigur, cred că este important că mediul local înţelege din ce în ce mai bine natura comercială a evenimentelor şi faptul că noi, CCI, suntem interesaţi în a face această punere în contact între mediul economic , între comercianţii locali şi numai şi populaţia oraşului, cei care sunt clienţii de zi cu zi.

Pe ansamblu, această acţiune este un succes, pe care dorim să îl repetăm, şi la următoarea expoziţie – Cadouri de Crăciun, pe care intenţionăm să o organizăm în cursul lunii decembrie, şi desigur la expoziţiile de anul viitor.

Ne dorim să putem replica acest eveniment, şi comparativ cu alte evenimente organizate de alţi furnizori de astfel de servicii, credem că ne înscriem printre evenimentele care au fost foarte bine organizate şi care au adus satisfacţie clienţilor noştri”, a concluzionat Monica Mureşan, secretar general al CCI B-N.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5