Oare care ministru aprobă asemenea organizare?

Sunt încă sub impresia „noutăţii” care m-a îmbolnăvit aproape: dragi bistriţeni, dacă se întâmplă să simţiţi miros de gaz în bloc ar fi normal ca să daţi un telefon în Bistriţa şi în cca. 5-10 minute să sosească controlul de la societatea de gaz. Aceasta se întâmplă în Germania şi probabil şi în alte ţări din UE. Dar nu la noi! Trebuie să dai telefon şi cine credeţi că răspunde? Târgu Mureş! Ei dau de acolo telefon la Cluj, apoi de la Cluj la Bistriţa şi, în fine, după cca. 4-5 ore, e găsit un muncitor care să vină să constate cauza de care ai tremurat de frică în toate aceste ore!

La plata consumului de gaz vin facturile foarte punctual şi cu data de achitare pe care nu ai voie s-o încalci! Dar când e vorba de siguranţa ta, de cetăţean cinstit, poţi exploda de o sută de ori în orele în care aştepţi controlul!

La TV s-au văzut greşeli inacceptabile la controalele de instalaţii de gaz, cu urmări total nefericite, chiar cu pierdere de vieţi! Evident, organizarea aceasta „deşteaptă” găseşte în asemenea cazuri pe cine să pună vina! Evident, consumatorii de gaz, nicidecum acei obligaţi să verifice în mod constant situaţia pe teren.

Un asemenea caz mai puţin grav s-a întâmplat în data de 23.03.11, pe scara blocului nostru şi controlul a venit după 4-5 ore. Evident „Informaţiile telefonice” îţi dau un număr la care răspunde un automat. Între altele îţi spune pe ce tastă să apeşi, iar dacă la telefonul tău nu ai aşa ceva, eşti precis tu vinovat! Mai spune să deschizi geamurile, să stingi gazul şi să aştepţi. Vă închipuiţi ce răcoare intră în casă în cursul orelor de aşteptare. Numai că pe coridor NU sunt geamuri ca să aeriseşti. Atunci ce faci? Faci aproape un infarct şi după controlul efectuat mulţumeşti lui Dumnezeu că nu a fost mai rău! Este aceasta o organizare de susţinere a sănătăţii şi binelui consumatorului, care îşi plăteşte regulat taxa consumului? Dar nu numai faptul că la „Informaţii” primeşti un număr greşit, care vorbeşte cu automat ci la „Numere utile” publicate în ziarele locale se dă Distrigaz Bistriţa cu nr. 0263-511209, la care telefon NU răspunde nimeni! E clar! Doar acest număr este fictiv, deoarece conduce Biroul din Tg. Mureş şi apoi cel din Cluj, până să ajungă la Bistriţa!

Rămâne ca şefii oraşului, domnii prefect şi primar, să ia atitudine împotriva acestei organizări tâmpite şi să facă un birou de urgenţe în Bistriţa, care să răspundă la cerere, în minute, nu în ore!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5