Opțiunile mele pentru ”Școala Altfel”. Chestionar elaborat de psihologul școlar Deac Suzana pentru clasele IX-XII
1.Care sunt preocupările, interesele, pasiunile mele?
.......................................................................................................................................................
2.Despre ce aș vrea să învăț pe parcursul săptămânii ”Școala Altfel”?
B i f e a z ă toate temele de mai jos care te interesează!
A.Cunoașterea și dezvoltarea personală:
Ce tip de persoană sunt?
Ce nivel de inteligență am?
Econom sau risipitor?
Rațional sau visător?
Cum mă influențează cele trei etape ale adolescenței?
Relații scurte versus relații lungi din timpul adolescenței
Ce înseamnă stima de sine scăzută? De ce nu am încredere în forțele mele?
Ce vicii au adolescenții?
Dragoste sau sex iresponsabil?
Altele, care?......................................................................................................................
B.Drumul spre carieră:
Ce școală mi se potrivește?
Ce meserie mi se potrivește și ce meserii se cer pe piața muncii?
Ce tip de inteligență am?
Altele, care?.......................................................................................................................
C.Acțiuni de voluntariat:
Vreau să ajut persoanele în vârstă
Vreau să ajut copiii săraci
Altele, care?......................................................................................................................
D.Protejarea mediului:
Acțiuni de ecologizare
Altele, care?.....................................................................................................................
E. Sport:
Jocuri sportive (baschet, handbal, tenis de masă, fotbal)
Concursuri sportive (baschet, handbal, tenis de masă, fotbal)
Dans sportiv
Altele, care?.......................................................................................................................
F. Sănătate:
Suferințele perioadei de creștere
Depresia și probleme emoționale
Violența și crizele de identitate
De ce terorizează unii copii din școală?!
Conflictele dintre copiii și soluțiile de rezolvare
Bolile sexuale și primejdia relațiilor întâmplătoare
Altele, care?.......................................................................................................................
G. Înțelegerea unor fenomene fizice, biologice, chimice, istorice, sociale:
Surse de lumini
Termometrul digital
Energia electrică în România
Transmutația biologică
Suprapopulația de pe Pământ
Încălzirea globală
Identitatea etnică și integrarea europeană
Altele, care?.......................................................................................................................
H.Domeniul artistic:
Jocuri de rol și recitări
Audieri muzicale. Muzică și dans
Interpretări vocale și instrumentale
Exprimare prin desen, pictură sau colaje artistice
Atelier de creație
Altele, care?.......................................................................................................................
I.Petrecerea timpului liber:
Povestiri cu tâlc
Să povestim despre ce am citit
Calea de la prietenie la dragoste. Calea de la dragoste la relațiile intime
Hobby-urile mele
Beneficiile dar și pericolele timpului liber
Altele, care?.......................................................................................................................
Numele elevului....................................................................................
Liceul.....................................................................................................
Clasa....................
Data.....................
Citiţi şi:
- Sute de copii şi voluntari, cu toţii învingători, la ediţia a XI-a a Olimpiadei Inocenţilor
- Start la Olimpiada Sportului Şcolar
- LIVIU TEODORESCU, la Olimpiada Inocenţilor, pe Pietonalul Liviu Rebreanu
- Olimpiada Inocenților, pe 16 Mai, în piațeta din fața Palatului Culturii Bistrița
- Joi, 16 mai, în Piațeta Palatului Culturii, are loc cea de a XV-a ediție a Olimpliadei Inocenților, dedicată copiilor și tinerilor cu dizabilități
Adaugă comentariu nou