Palatul Administrativ, preluat de Consiliul Judeţean
-
View the full image
arhiva
Consilierii judeţeni au aprobat, ieri, trecerea clădirii Palatului Administrativ în administrarea Consiliului Judeţean (CJ), cu amendamentul că spaţiile clădirii utilizate de serviciile publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte autorităţi ale administraţiei publice, să rămână în continuare în folosinţa instituţiilor .
Proiectul de hotărâre adoptat, ieri, este doar un prim pas pentru ca Palatul Administrativ să ajungă în ,,curtea” Consiliului judeţean, urmând ca ambele instituţii, atât Prefectura, cât şi Consiliul Judeţean să întocmească un proiect de Hotărâre de Guvern în acest sens.
Conducerea Consiliului Judeţean motivează că a fost nevoie de adoptarea unei astfel de măsuri pentru a putea fi efectuate lucrări de reparaţii capitale, modernizări sau amenajări.
Potrivit datelor tehnice, imobilul Palatul Administrativ se întinde pe o suprafaţă construită de 1.812 mp (subsol, parterul şi trei etaje) cu terenul aferent de 6.064 mp.
Citiţi şi:
- Palatul Administrativ, pe lista de investiţii a MAI. Eficientizare energetică din fonduri europene
- Dr. Mihaela Mastan îl înlocuieşte în funcţie pe dr. Gavriliu Mreneş
- Fostul imobil al Crucii Roşii trecut în proprietatea Protopopiatului, fără o documentaţie clară şi completă
- Palatul Administrativ, renovat energetic cu patru milioane de euro din PNRR
- Vergel la Agrieşel
Adaugă comentariu nou