Primăria Bistriţa impune noi reguli comercianţilor
Primăria a pregătit un set de reguli pentru agenţii economici care desfăşoară activităţi comerciale în municipiul Bistriţa. Anual sunt autorizate circa 350 de unităţi comerciale pe raza municipiului Bistriţa, dintre care în jur de 50 au activităţi specifice de alimentaţie publică, sumele provenite din taxele de autorizare şi vizare anuală a certificatelor de funcţionare ducând la creşterea substanţială a veniturilor la bugetul local.
De asemenea, sunt încheiate pe perioada de vară în jur de 40 contracte de închiriere a terenurilor pentru amplasarea unor terase.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentelor pentru desfăşurarea activităţilor comerciale pe raza municipiului Bistriţa a fost adoptat cu 18 voturi „pentru”, cu următoarele modificări:
- orarul de funcţionare a unităţilor de alimentaţie publică situate în incinta blocurilor de locuinţe va fi stabilit în intervalul orara 8 – 22;
- în centrul istoric al oraşului mobilierul teraselor va fi din lemn, metal şi / sau ratan;
- personalul care va deservi unităţile de alimentaţie publică să fie calificat sau în curs de calificare.
Prezentul regulament se adresează unui număr de aproximativ 400 agenţi economici care desfăşoară activităţi de alimentaţie public.
Citiţi şi:
- Consilierii beclenari au reglementat activitatea de alimentaţie publică în baruri şi restaurante
- Anul acesta, a crescut numărul comercianţilor din economia judeţului
- Procedura de solicitare de către operatorii economici a școlarizării în învățământul profesional cu durata de 3 ani, după clasa a VIII-a, pentru anul școlar 2015- 2016
- 42 de unităţi comerciale, la control. Amenzi pentru că nu s-a folosit casa de marcat
- Ziua Naţională a României, sărbătorită la Mititei
Adaugă comentariu nou