Programul de colectare al operatorului SC Supercom afectat de lucrările de infrastructură
Masinile operatorului de salubritate Sc Supercom sunt blocate in trafic intre doua si patru ore in fiecare zi, iar in cateva zone chiar nu le este permis accesul din cauza lucrarilor de infrastructura care au inceput in Bistrita. Acest lucru duce inevitabil la decalarea programului in ceea ce priveste activitatea de colectare a deseurilor de la beneficiari.
In contextul situatiei create de lucrarile de infrastructura, cetatenii sunt rugati sa fie intelegatori cu eventualele intarzieri care apar si, de asemenea, acolo unde operatorului nu ii este permis sa ajunga in fata portii, recipientii de colectare sa fie scosi la drumul de acces. In momentul in care lucrarile de infrastructura vor fi finalizate si accesul va fi permis, activitatea va fi onorata asa cum este prevazut.
Facem eforturi ca beneficiarii sa se bucurare de serviciile noastre, chiar si in situatiile care nu ne permit desfasurarea activitatii in conditii normale.
Asiguram cetatenii de intreaga noastra disponibilitate si ori de cate ori este nevoie, ii rugam sa ne contacteze pe adresa de email: [email protected], la numarul de telefon: 0263.944 (Dipecerat), sau gratuit prin Tel Verde: 0800800268.
Citiţi şi:
- Aprilie, luna curățeniei de primăvară la Supercom
- Peste 56 de tone deşeuri voluminoase şi vegetale, colectate de Supercom în cadrul campaniilor gratuite din prima parte a anului 2022
- SC Supercom SA organizează în luna octombrie o nouă campanie gratuită de colectare a deşeurilor voluminoase
- Pavel Plăian, ADi Deşeuri: Am impus operatorului investiţii pentru a atinge ţintele UE. Tarifele pot scădea de anul viitor!
- Supercom va avea program normal de colectare a deşeurilor în zilele de 30 noiembrie şi 1 decembrie 2022!
Adaugă comentariu nou