Proiectul “DE LA CAUZE LA EFECTE, prevenind riscul de abandon școlar la ȘCOALA GIMNAZIALĂ ȘIEUȚ“ a ajjuns la final!
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
-
View the full image
Școala Gimnazială Șieuț, în calitate de beneficiar al proiectului “DE LA CAUZE LA EFECTE, prevenind riscul de abandon școlar la ȘCOALA GIMNAZIALĂ ȘIEUȚ“, având CODUL: F-PNRAS-1-2022-3193, a desfășurat in perioada 27 septembrie 2022-27 septembrie 2025, toate activitățile cuprinse în graficul actualizat, în limita bugetului de venituri și cheltuieli aprobat inițial, eșalonat pe fiecare an financiar 2023-2024-2025.
Astfel, la Școala Gimnazială Șieuț, seria de activități extrașcolare, interdisciplinare și de remediere, menite să reducă absenteismul și abandonul școlar, înscrise în activitățile de tip MATE (Mecanismul de Avertizare Timpurie în Educație) au fost extrem de utile și au completat lacunele din domeniul Istorie, geografie, matematică și limba română, la clasele de gimnaziu din Șieuț și Sebiș, cu ajutorul profesorilor calificați.
În paralel, după finalizarea proceduri de achiziție prin SEAP-SICAP, a produselor și echipamentelor software TIC care au inclus computere portabile, table inteligente, imprimante, pachete software educaționale și licențe, s-a permis lărgirea orizontului beneficiarilor primari, dornici de experimentare prin utilizarea noii tehnologii.
De asemenea, s-a achiziționat mobilierul școlar, mese pentru bibliotecile școlilor Șieuț și Sebiș, scaune pentru vizitatori și fotolii puf, iar în completarea liniei bugetare s-a achiziționat o bucătarie complet echipată, cu dotările necesare în derularea activităților propuse.
Activitățile obligatorii, au început cu PICTURA VĂZUTĂ PRIN CULOARE. TABLOURI VINDECĂTOARE, cu accent pe învățarea prin culoare și desen tehnic, exerciții de pictură și pată de culoare. Au continuat în paralel și activitățile de TERAPIE PRIN ARTĂ. DANS TEMATIC. DANS TERAPEUTIC, Educație pentru sănătate, Consiliere și Orientare, Stimularea Comunicării, desfășurate sub diverse nuanțe, în mod exemplar și apreciat de beneficiarii direcți fiind sportul și dansul popular, pentru o viață sănătoasă prin armonia corpului fizic.
O altă abordare, o altă față a educației din România, a determinat echipa de proiect să înțeleagă rostul perfecționării cadrelor didactice, iar pentru acest aspect a fost prevăzută ca activitate CONSOLIDAREA COMPETENȚELOR DIDACTICE PENTRU PROMOVAREA EDUCAȚIEI INCLUZIVE. Au fost prezente cadre didactice, din rândul Consiliului Profesoral, reușind să finalizeze acest curs, organizat de Casa Corpului Didactic Bistrița-Năsăud. A continuat și formarea altor 5 cadre didactice implicate în echipa de proiect, absolvid cursul autorizat MANAGER DE PROIECT, organizat de Camera de Comerț și Industrie Bistrița Năsăud.
Rezultatele elevilor, la final de modul și în prag de sărbători, au fost apreciate prin implementarea achizițiilor de servicii de catering, primite cu entuziasm de fiecare elev de gimnaziu.
Reușita elevilor a fost și ea evidențiată prin premiile acordate la finalul fiecarui an școlar, prin inscripționarea de medalii, șepcuțe și sacouri, oferite întru-un cadru festiv, în momentul premierii.
O altă abordare, o altă față a educației din România, a determinat echipa de proiect să înțeleagă rostul perseverenței.
De la activitățile de tip MATE la cele extrașcolare, seria de noi provocări a continuat. Astfel, clubul de robotică și de lectură, au devenit o atracție constantă.
Cartea, este acum, prin noua achiziție, o delectare, iar unii elevi chiar reîncep să citească.
S-a urmărit și o altfel de socializare, la nivel de clasă, o armonizare a relațiilor interpersonale, fără inhibiții.
Și s-a reușit, iar proiectul nostru, merge mai departe.
Director de proiect
Profesor Ioan Neagoș
Citiţi şi:
- Activități diverse și obiective realizate în cadrul proiectului "DE LA CAUZE LA EFECTE, prevenind riscul de abandon școlar la ȘCOALA GIMNAZIALĂ ȘIEUȚ"!
- Activități extrașcolare, interdisciplinare și de remediere în cadrul proiectului “De la cauze la efecte, prevenind riscul de abandon școlar la Școala Gimnazială Șieuț“!
- De la cauze la efecte, prevenind riscul de abandon școlar la Școala Gimnazială Șieuț. Raportare semestrială decembrie 2024
- Activități reușite prin proiectul "De la cauze la efecte, prevenind riscul de abandon școlar la Școala Gimnazială Șieuț"
- Activităţi extraşcolare prin proiectul “DE LA CAUZE LA EFECTE prevenind riscul de abandon școlar la ȘCOALA GIMNAZIALĂ ȘIEUȚ“
























Adaugă comentariu nou