Școala de Mers pe Munte – a doua ediție a unui proiect inovativ marca Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România
Ne bucurăm să anunțăm continuarea unui proiect unic în România - Școala de Mers pe Munte. Proiectul demarat anul trecut de Asociația Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România continuă și în 2016. Luni, 13 iunie, de la orele 19.00, locuitorii din Bistrița vor avea ocazia să participe la prezentarea proiectului și să discute cu reprezentanții acestuia. Numărul mare de persoane din Bistrița ce au aplicat în anul 2015 ne motivează să prezentăm proiectu în oraș din nou. Prezentarea va avea loc la Casa Armatei, din Parcul Municipal.
În 2015 am organizat prima ediție a Școlii de Mers pe Munte, prin care am instruit 300 de persoane dornice să învețe ce înseamnă lecția muntelui. Este prima formă de curs de drumeție montană/ hiking destinată persoanelor adulte, în cadrul căruia se prezintă cunoştinţe teoretice și practice în mod structurat. Faptul că în 2015 am avut cereri de înscriere de două ori mai multe decât locuri pentru participanți, că am primit feedback pozitiv de la cursanți atât pe parcursul proiectului cât și după finalizarea acestuia, ne încurajează să demarăm o nouă promoție a Școlii de Mers pe Munte.
Proiectul oferit gratuit de Coca-Cola HBC România și dezvoltat de Asociația Tășuleasa Social, se va adresa și în acest an persoanelor cu vârste peste 18 ani, dornice să îşi însuşească un stil de viaţă activ prin acumularea de cunoştinţe necesare mersului pe munte și prin punerea acestora în practică. Vom avea 300 de cursanți care în urma unui proces de selecție vor participa la cursuri teoretice organizate pe parcursul a 2 zile în campusul Tășuleasa Social, cursuri urmate de 2 zile de drumeții cu campare în natură. Drumețiile se vor desfășura sub supravegherea unor instructori atestați .
Educația este motorul care pune în mișcare toate acțiunile Tășuleasa Social. De aceea ne propunem și în acest an instruirea unor tineri din Țara Dornelor cu privire la mediul înconjurător, la protejarea acestuia și la potențialul turistic al cadrului natural din zonă. În acest scop vom pune la dispoziția a 10 tineri din zonă un curs prin care aceștia vor putea să fie instruiți si certificați ca ghizi locali de turism.
Cu un istoric de peste 15 ani, Asociatia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, taberele de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul Ziua Bună. Aceste proiecte se desfășoară în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, Die Johanniter, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank etc.
Mai multe informații referitoare la acest proiect și condițiile de participare pot fi obținute accesând site-ul
Citiţi şi:
- Trei sute de cursanţi, la Școala de Mers pe Munte. Programul Tăşuleasa Social, la final
- Flutur, prezent la acţiunile Tăşuleasa
- Tăşuleasa Social oferă Paşaportul Verde
- Sistemul Coca-Cola România câstigă European CSR Award, pentru proiectele realizate în parteneriat cu Tăşuleasa Social!
- Paşaportul Verde pentru Poiana Negri
Adaugă comentariu nou