Şcoala Electrică
Şcolile Electrice erau deja ceva obişnuit, firesc un semn al civilizaţiei cosmice, al evoluţiei vieţii şi Societăţii oamenilor cosmici de pe Terra –anului 3000 după Invazie. De fapt eram la al 5-lea Soare, după cum socoteau inginerii temporali. Celelalte patru lumi anterioare se distruseseră fie prin lovirea Planetei albastre de către meteoriţi ori comete, fie prin războaie atomice nimicitoare la nivel planetar, solar ori galactic.
Altfel, istoria curge cum ar spune Heraclit. ŞI apăruseră şi dispăruseră dinosaurii dar şi civilizaţiile omeneşti dinainte de Potop, civilizaţiile Atlantidei, MU şi celelalte. Se pare că între continetul Atlanţilor şi cei ai continentului Mu izbucnise un război atomic, apărînd astfel atît de tristele şi dezolantele peisaje planetare-deşerturile.
Dar toate acestea nu sînt decît semne istorice memorate de către elevii anului 3000 pe Terra. Şi multe alte ştinţe-cunoştinţe despre prezentul, trecutul şi mai ales viitorul casei planetare a oamenilor.
De aceea educarea noilor generaţii de embrioni –copii şi apoi oamenii adulţi era alături de ecosofie-adică conservarea naturii planetare- prin ştiinţe , pace, iubire şi frăţietate cosmică, obiectivele cele mai esenţiale.
În anul 3000 de civilizaţie şi gîndire cosmică pe Terra-Lumina era spiritual şi material vorbind înviingătoare. Iar Lumina – alături de Zborul interstelar de pacea universală, iubirea şi frăţietatea cosmică erau valorile naţiunilor cosmice ce făceau parte din Liga galactică a Planetelor.
Şcoal Electrică era interesantă pentru elevi dar mai ales utilă în Călătoriile temporale prin Multivers. Multivers ce era constituit din N-Universuri paralele şi alternative cu N-Stele – sau planete locuite, galaxii şi mai ales civilizaţii de Fiinţe gînditoare.
Ce aveau înfăţişări dintre cele mai ciudate – reptile gînditoare, însecte gînditoare, mari şi fiinţe ectoplasmatice gînditoare, fiinţe de lumină, fiinţe gînduri sau mai bine zis – gîndurile trăind ca fiinţe ş.a.m.d.
Elevii terrieni erau colonişti în şcolile electrice, după ce medici-roboţi le examinau proeminenţele cutiilor craniene, primind astfel şi un nume-pînă atunci numele lor fiind doar o cifră, un număr. Se constata astfel maturizarea creierelor. Căci Şcoala electrică se mai numea şi Şcoala cerebrală. Copii Planetei albastre –aveau căşti cu senzori şi curenţi galvanici fixate pe capete, la început cîte o oră apoi 2,3 şi în creştere. Cunoştinţele materiilor ştiinţe cosmice erau transcrise unor zone exacte din creierele elevilor. Se foloseau şi cunoştiinţele de chimie cerebrală, ori traseele – hărţi ale neuronilor.
Dacă se întîmpla ca unii şcolari să mai moţăie, căci codul genetic, mai conţinea şi informaţii din trecutul preistoric al terrienilor – lecţiile obligatorii se introduceau în memoria elevilor mai somnoroşi chiar în timpul somnului prin procedul numit de hipnopedie . Adică memorarea în somn.
Căci omenirea nouă din anul 3000 după Invazie, adică după colonizarea Terrei de către Extratereştrii galactici – îşi irosise destul din viaţa şi istoria ei dormind.
Şcolarii după ce absolveau în şcolile electrice şi cerebrale – utilizau cunoştinţele – ştiinţele memorate cu ajutorul căştilor electrice – în stare de trezire ori de somn – în funcţie de gusturi, alegîndu-şi astfel meseriile cosmice.
Ori mai existau şi şcoli electrice- în care elevii dormeau şi memorau prin coduri radio. Toată această economisire a vieţilor terrienilor se datora folosirii şi cunoaşterii legilor subconştientului ce în anul 2000 încă era o necunoscută, un X.
La examene trec mai toţi iar cei ce se întîmplă să cadă, repetă clasa adică memorarea prin somn cu ajutorul căştilor electrice ori radio.
Credeţi-ne pe cuvînt –curiozitatea elevilor de pe Terra era ţinută şi memorată şi apoi transmisă telepatic în gradul cosmic cel mai înalt. Iar toate memoriile erau stocate, arhivate şi utilizate la nevoie din Istoria Luminii Cosmice. Căci Lumina conţinea informaţiile memorii ale tuturor N-Lumilor şi Fiinţelor gînditoare din Multivers.
Se memorau Istoriile multiple ale Multiversului, legi etice galactice, teze sociale şi economice legi ştiinţifice şi filozofice, limbile popoarelor şi civilizaţiilor stelare ajungîndu-se la Limba de bază a Multiversului – Limba matematicii. Clasele erau ca nişte cetăţi cosmice cu legi respectate la litera cea mare a Cosmosului. Monitoarele le aleg ei înşişi elevii Şcolilor cerebrale, electrice.
În şcoli se practica antrenamentul spiritual, moral şi fizic după norme şi legi şi etici galactice. Căci se educau viitorii Cetăţeni ai Cosmosului.
Populaţiile Şcolilor cerebrale, electrice străluceau de Lumina memoriei aurelor lor. Jules Verne, H.C. Wells şi Isaac Asimov erau citaţi de elevi adesea printre fondatorii Şcolilor electrice, cerebrale.
Lecţiile, cursurile erau concentrate. Existau bineînţeles şi nuniversităţi cerebrale, electrice cu studenţi terrieni ce scăpaseră de memoria plictisitoare a bătrînilor clasici. Fiecare autor era cocentrat. Din Iliada lui Homer concentrată ar fi. “ Sub zidurile Troiei mai mult de 10 ani. Luptară-ntr-una Grecii, conduşi de Ulise, Agamemnon şi alţi eroi antici, fiul lui Priam, Hector pieri şi el aici.”
Profesorul robot electric, cerebral mi-a transmis cele ce vi le-am scris.
Iar cel ce vă scrie această povestire SF e un elev perpetuu al şcolilor cerebrale, electrice din Multivers. Scriind în memoriile voastre în anul 3000 după Marea Invazie ET.
Adaugă comentariu nou