Talonul de pensie în format electronic - mai rapid, mai ușor, disponibil pe mail sau în contul din portalul CNPP

Toți pensionarii care au optat pentru încasarea pensiei într-un cont bancar pot să obtină documentul de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii (talonul de pensie) prin e-mail și în contul din portalul CNPP.

Subliniem faptul că orice persoană poate să-și creeze un cont în portalul CNPP pentru a beneficia de serviciile electronice oferite de Casa Naţională de Pensii Publice, dintre care amintim:

Opțiuni pentru Persoanele fizice:

- depunere cereri privind:

- pensiile și asigurările sociale

- evidența contribuabililor

- sistemul de accidente de muncă și boli profesionale

- vizualizare date din sistemul public de pensii

- datele din carnetele de muncă

- stagiile anuale și lunare aferente perioadei începând cu aprilie 2001

- informații din declarațiile D112 depuse de angajatori

- informații referitoare la viramentele la PILON II de pensii private

- informații referitoare la pensia comunitară

- informații referitoare la debitele din executare silită

- informații referitoare la fișa financiară

Opțiuni pentru Persoanele juridice:

- depunere declarații inițiale și rectificative A11, A12 și A13

- vizualizare declarații D112 depuse

- vizualizare erori procesare declarații D112 depuse

Persoanele interesate pot obține mai multe informații pe site-ul Casei Județene de Pensii Bistrița-Năsăud, la sediul instituției din Bistrița, Bd-ul Republicii, Nr. 22 , tel.: 0263 / 232.095 e-mail: [email protected]

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5