Auris cea mai fiabilă marcă auto în clasamentul J.D Power 2016
Deținătorii de autoturisme din Germania consideră Toyota numărul 1 la categoria servicii clienți, iar Auris este maşina preferată în ceea ce privește fiabilitatea.
• Toyota Auris are cei mai multumiţi clienți printre proprietarii de automobile din segmentul C
• Marca Toyota a înregistrat cel mai mare scor în ce privește satisfacția clienților privind serviciile oferite
• Calitatea serviciilor în centrele de vânzare și în atelierele autorizate a fost măsurată printr-un sondaj cu peste 15.000 de proprietari de automobile
Toyota are cei mai mulțumiți clienți în Germania atunci când vine vorba de servicii ocupând topul clasamentului în raportul J. D. Power 2016 în ceea ce priveşte rating-ul CSI (Customer Service Index). Cu valoarea indicelui de CSI 77,2%, Toyota a urcat, atât cu modelele de volum, precum și cu mărcile sale premium în topul clasamentului, depășind peste 30 de mărci auto analizate.
Cei care au ales Toyota Auris s-au dovedit a fi deosebit de satisfăcuți de fiabilitatea autovehiculului lor: modelul compact a ocupat primul loc în sondajul conducătorilor auto VDS (Vehicle Studiu Dependabilitatea) în cadrul segmentului C.
Raportul 2016 J. D. Power a chestionat 15,453 de șoferi în Germania prin interviuri online, întrebându-i despre experiențele cu mașinile pe care le-au avut în proprietate de aproximativ doi ani. Pentru măsurarea indicatorului VDS au fost evaluate calitatea, fiabilitatea, atractivitatea și costurile de întreținere a vehiculelor. Toyota Auris și-a asigurat o victorie clară în segmentul C cu 84 de puncte.
Sondajul CSI evaluează satisfacția clientului cu retailerii și ateliere autorizate de lucru. Respondenții au votat în cinci categorii, acoperind toate aspectele legate de deținerea autovehiculului, de la livrarea acestuia, până la calitatea service-lui. Experiența clientului în service are un impact foarte mare asupra proprietarilor de automobile influențând loialitatea față de dealer, dar și față de marcă în ansamblu: din numărul total al clienților care s-au clasificat drept "fericiți" cu serviciile primite, 82% ar dori să apeleze din nou la service-ul respectiv; acest procent scade cu un sfert la 60% în rândul clienților care s-au clasificat ca fiind doar "mulțumiți".
Decizia de a achiziționa un nou autovehicul este influențată în mod semnificativ de experiența cu serviciile anterioare: aproape trei sferturi din clienții care se declară mulțumiți de serviciile din trecut au confirmat intenția lor de a cumpăra sau închiria următorul vehicul de la aceeași marcă.
Rezultatele complete ale studiului pot fi găsite în raportul din 27 iulie 2016 al revistei AUTO TEST, ediția 05/2016 http://www.autobild.de/artikel/j.d.-power-report-2016-10583019.html
Pentru mai multe informații despre gama Toyota în România vă rugăm accesați www.toyota.ro; www.facebook.com/ToyotaRomania și contactaţi: Ana Maria Toma - Social Media, PR, CSR & Corporate Communication Toyota România, email: [email protected]
Citiţi şi:
- ALLIANZ-ŢIRIAC Asigurări si TOYOTA România lansează prima poliţă co-branded de tip CASCO de pe piaţa românească
- Mondial Motors SRL – Dealer Toyota in judetul Bistrita Nasaud angajeaza Consilier auto service
- Mondial Motors deschide un centru multifunctional pentru clientii Toyota din Bistrita
- Toyota extinde garanţia standard de la 3 la 5 ani pentru toate modelele
- Comautosport- celebreaza 20 de ani de profesionalism pe piata auto din Bistrita
Adaugă comentariu nou