Care sunt cele mai noi tendinte in educatie?
La Seva Edu sunt folosite cele mai noi tendinte in educatie pentru ca toti copiii inscrisi sa beneficieze de conditii optime pentru o dezvoltare corespunzatoare. Educatia este in continua transformare si tot mai multi cercetatori contribuie la obtinerea unor metode eficiente de predare si de invatare.
Seva Edu – noi tehnici pentru un viitor solid
La Seva Edu diversitatea este foarte importanta. Specialistii fac campanii pentru schimbarea educatiei prin discutii, scriere, consiliere si predare. Ei cred ca educatia trebuie sa se schimbe, deoarece este un mediu invechit, in care majoritatea studentilor nu invata cu adevarat ceea ce ar trebui sau ceea ce vor sa invete. De aceea, accentul este acum pus pe diversitate.
Cu retelele sociale in continua dezvoltare, se pot folosi inclusiv aceste instrumente pentru a preda orice subiect si pentru a-i ajuta pe elevi sa participe online la cursuri. Multi educatori considera ca aceasta este calea catre implicarea elevilor in invatarea tuturor abilitatilor de baza de care au nevoie mai tarziu in cariera si in viata.
Educatia prin discutii
Educatorii cred ca utilizarea discutiilor si a videoclipurilor pentru a examina lectiile si a invata conceptele ii ajuta pe elevi sa invete si sa pastreze informatia mai mult timp. Studentii adora miscarea, televiziunea si filmul, astfel incat utilizarea acestor fragmente de informatie transforma sensul invatarii.
Profesorii ar trebui sa simuleze lumea reala in clasa. Studentii nu invata sa traiasca sau sa supravietuiasca intr-o sala de clasa. Invata sa supravietuiasca in lumea reala, astfel incat conceptul de educatie underground ii provoaca pe educatori sa le ofere elevilor instrumentele cu care sa traiasca si sa respire in lumea din jurul lor. Daca lectia trebuie predata cu legatura directa la lumea in care vor trai, atunci ei o vor invata gandindu-se la situatii reale.
Chiar daca nu este un element de invatare, ci este, mai mult, un atu, statutul social joaca un rol de baza in educatia unui grup mai mic sau mai mare de oameni, indiferent daca este vorba despre populatia intregii tari sau doar despre anumite sectiuni sau comunitati din tara respectiva.
Cu alte cuvinte, daca acea comunitate acorda importanta educatiei ca beneficiu social, studentii si oamenii din acea comunitate se vor stradui sa isi ridice statutul in societatea respectiva.
Conceptul de studiu organizat pe lectii promoveaza ideea ca profesorii isi imbunatatesc constant si isi schimba stilul de predare pe baza performantelor si a reactiei elevilor la activitatea propusa. Suna a ceva ce se practica deja, dar nu este adevarat.
Colaborarea dintre profesori este extrem de importanta, la fel si schimbarea. Combinarea acestor doi factori cu schimbarea constanta inseamna ca elevii nu inceteaza niciodata sa invete.
O alta forma de predare este de a permite studentilor sa invete o lectie cu indrumarea profesorului lor. Cu alte cuvinte, elevul nu ar trebui sa fie jenat ca nu a reusit prima data, nici macar a doua sau a treia oara sa inteleaga despre ce este vorba. Instructorul ar trebui sa incurajeze, de fapt, studentii sa invete din acel esec.
Cu ajutorul acestor noi tendinte din educatie, elevii pot invata mai usor si mai rapid tot ce trebuie sa stie si vor fi mai repede pregatiti pentru ceea ce ii asteapta cand devin adulti si se confrunta cu situatii reale.
Citiţi şi:
- Proiectul “On the way to the future!”/“En route vers le futur!”, cu Liceul Teoretic “Solomon Haliță” Sângeorz-Băi în calitate de partener, la final!
- ÎNVĂŢĂMÂNTUL ÎNCOTRO?
- ASF reia programul de educație financiară Student Club
- Prof. Rodica Tătar: Integrarea elevilor cu CES- mit sau realitate?
- Abordarea inovativă a procesului didactic în educația timpurie
Adaugă comentariu nou