Coșuri cadou corporate de Crăciun – gestul perfect pentru cei care vă susțin afacerea

Cifrele arată că în perioada sărbătorilor de Crăciun, peste 60% din toate companiile din România trimit cadouri corporate clienților, partenerilor și angajaților pentru a-și demonstra aprecierea și recunoștința. Pe de o parte, un cadou corporativ este un gest minunat în sine, dar pe de altă parte, servește și ca un punct de contact extrem de valoros, care va contribui la consolidarea și dezvoltarea afacerii. Pentru majoritatea companiilor, coșurile cadou corporative de Crăciun au devenit o practică standard. Astfel de coșuri sunt încărcate cu produse tradiționale, băuturi fine, trufe Belgiene de ciocolată și produse gourmet, reprezentând o oportunitate de a crea legături mai puternice cu clienții și de a îmbunătăți angajamentul tuturor celor care contribuie la buna desfășurare a afacerii.

Coșurile cadou conțin ceva pentru toată lumea

Majoritatea deținătorilor de afaceri își prețuiesc și își respectă angajații, partenerii, investitorii și toți colaboratorii, dar nu cunosc prea multe detalii despre viața lor, cum ar fi care este culoarea preferată sau hobby-ul lor favorit. Un coș cadou bine gândit și conceput va include articole care vor satisface cerințele tuturor. Chiar dacă unei persoane s-ar putea să nu îi placă toate produsele din coș, tot îi vor plăcea măcar unele, iar pe celelalte le poate dărui mai departe.

Coșurile cadou sunt făcute pentru a stârni discuții

Adesea, un coș cadou corporate trimis unui director va fi împărțit cu echipa sau cu colegii săi. De obicei, persoana care primește un coș corporate plasează coșul într-o zonă comună a biroului, iar întreaga echipă se va înfrupta din coș, ocazie care dă naștere la tot felul de conversații care se concluzionează adesea cu serviciile minunate pe care le oferiți și cât de amabil a fost gestul de a le trimite un coș cadou.

Coșurile cadou sunt sigure

Deși s-a dovedit de-a lungul timpului că majoritatea coșurilor cadou reprezintă cel mai bun cadou corporate, nu reprezintă singura opțiune. Cu toate că există multe alte opțiuni de cadouri corporate, cel mai recomandat este să vă feriți să oferiți carduri cadou. Nici măcar angajaților cu care rareori intrați în contact nu trebuie să le oferiți carduri cadou, deoarece cardurile acestea arată că ați petrecut foarte puțin timp și efort în a vă gândi la o idee de cadou, iar persoanele care primesc un card cadou pe bună dreptate nu se vor simți apreciate. De fapt, majoritatea politicilor de cadouri de afaceri menționează în mod special coșurile cadou ca fiind un articol acceptabil de primit, în timp ce multe politici de cadouri interzic acceptarea cardurilor cadou.

Coșurile cadou sunt substanțiale și de lungă durată

Deoarece majoritatea companiilor trimit cadouri corporative clienților și tuturor colaboratorilor, aceștia vor primi destul de multe coșuri într-o perioadă de timp scurtă. Coșurile cadou sunt concepute pentru a fi consumate pe perioade lungi de timp, astfel încât acest act de generozitate și de recunoștință va fi reamintit zile sau chiar săptămâni după sosirea cadoului.

Nu în ultimul rând, coșurile cadou corporative încorporează cu bun gust imaginea afacerii pe care o dețineți, fie că este denumirea afacerii sau o siglă. Un coș cadou corporativ ar trebui să includă denumirea companiei și motto-ul sub care vă desfășurați activitatea, dar nu în detrimentul cadoului în sine. Deoarece majoritatea coșurilor cadou conțin un număr mare de articole, puteți fi cu adevărat creativ în ceea ce privește modul în care vă încorporați marca în cadou. De la panglică sau ambalajul pentru cadou și până la articole subtile, precum agende sau stilouri, există mai multe modalități prin care puteți să includeți detalii despre afacerea pe care o conduceți fără a diminua valoarea cadoului.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5