Crearea unei atmosfere echilibrate și relaxate la locul de muncă

Când vine vorba de protecția împotriva zgomotului la locul de muncă, de cele mai multe ori toată lumea se gândește la o fabrică, un atelier sau o instalație care este puternică de la mașini. Este adevărat că, în multe fabrici și fabrici, nivelurile persistente de zgomot depășesc valoarea limită, dar astăzi aproape toate astfel de locuri de muncă oferă protecție împotriva zgomotului pentru lucrătorii cu căști de eliminare a zgomotului.

Crearea unei atmosfere echilibrate și relaxate la locul de muncă

Când vine vorba de protecția împotriva zgomotului la locul de muncă, de cele mai multe ori toată lumea se gândește la o fabrică, un atelier sau o instalație care este puternică de la mașini. Este adevărat că, în multe fabrici și fabrici, nivelurile persistente de zgomot depășesc valoarea limită, dar astăzi aproape toate astfel de locuri de muncă oferă protecție împotriva zgomotului pentru lucrătorii cu căști de eliminare a zgomotului.

Dar ce zici de birourile cu o cameră?

Poate că nu mulți oameni cred că poluarea fonică poate fi o problemă în timpul lucrului la birou, deși zgomotul constant de fond, precum zgomotul computerelor, dispozitivelor tehnice, telefoanelor și vorbirea cu colegii, poate avea consecințe grave pentru birourile din ce în ce mai răspândite. Zgomotul constant face dificilă gândirea, afectează memoria și poate fi în detrimentul performanței muncii.

Cum să vă protejați împotriva zgomotului de la birou?

Probabil că nu ar fi confortabil să purtați căști de urechi toată ziua pentru lucrătorii de birou, dar pentru un mediu de lucru sănătos, este cu siguranță nevoie de o soluție pentru reducerea zgomotului. Se recomandă amplasarea panourilor fonoabsorbante pe suprafețele tavanelor și pereților și recomandăm perdelele fonoabsorbante în fața ferestrelor și a suprafețelor mai mari de sticlă. Aceste accesorii pentru casă din țesături dense pot fi folosite și ca separatoare de cameră în birourile în plan deschis. În cazul pardoselilor, cu ajutorul covoarelor acustice, putem atenua zgomotul scaunelor, tălpilor pantofilor, sunetelor de șoc. Acustica adecvată - pentru o vorbire inteligibilă și clară - și izolarea fonică sunt de o importanță capitală în sălile de ședințe sau de cursuri, deoarece este puțin probabil ca participanții la negocieri importante să dorească ca conținutul unui plan de afaceri sau al unei întâlniri să cadă în urechile persoanelor neinițiate.

Cu reducerea zgomotului pentru un rezultat mai creativ și productiv

Din păcate, stresul a devenit o parte a vieții noastre de zi cu zi, așa că ar trebui să încercăm să creăm o atmosferă echilibrată în jurul nostru acolo unde este posibil. O mulțime de oameni își petrec majoritatea zilelor la serviciu, indiferent de starea de spirit și de calitatea orelor lor de lucru ocupate. Lucrul cu bună dispoziție, într-un mediu calm și echilibrat s-a dovedit a fi mai eficient și se pot obține rezultate mai bune. Și în acest sens, reducerea zgomotului și a zgomotelor de bază neplăcute joacă un rol important.

Ce nivel de zgomot poate cauza probleme?

Potrivit cercetărilor, la 65 de decibeli, șansele unui infarct cresc! Acesta este nivelul mediu de zgomot măsurat în birouri. 45% dintre lucrători au dificultăți de concentrare chiar și la valori mai mici (55 - 60 decibeli), dar tulburările mentale sunt deja experimentate peste 40 decibeli. Un sfert dintre maghiari consideră că performanța și bunăstarea lor sunt afectate negativ de zgomotul persistent de la birou. Conform sondajelor, pierderea auzului indusă de zgomot în Europa este cea mai frecventă boală profesională. Numărul accidentelor la locul de muncă este, de asemenea, în creștere, dintre care unele se datorează problemelor de auz și / sau ale sistemului nervos din cauza efectelor nocive ale zgomotului.

Mediu sănătos - angajați mai sănătoși

Consecințele negative ale zgomotului se manifestă și în simptomele fizice. Te fac să fii nervos, provoacă dureri de cap, crește tensiunea arterială, provoacă probleme digestive și ale sistemului nervos, colesterol ridicat și chiar boli de inimă. Din cauza bolilor frecvente și a stării de rău, lucrătorii pot fi obligați să meargă în concediu medical sau să se supună unor examene medicale mai mult decât este necesar, ceea ce poate însemna chiar că pot rămâne fără muncă timp de câteva săptămâni sau luni. Acest lucru poate pune în pericol mijloacele de trai, iar companiile pot avea dificultăți în înlocuirea unui angajat pierdut. Nu este ușor să înlocuiți profesioniștii, instruirea și educarea noilor colegi vine cu o sarcină suplimentară. Toate acestea pot fi evitate lucrând la reducerea zgomotului la locul de muncă. Într-o atmosferă de lucru mai liniștită, mai relaxată, toată lumea se poate simți mai confortabil, poate obosi mai puțin până la sfârșitul zilei și poate lucra mai eficient! Străduiți-vă să reduceți cât mai mult zgomot posibil în birouri, rezultatele pozitive vor apărea într-un timp scurt.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5