Cristian Berari, director general AS TV: Cred cu tărie că am reuşit şi vom reuşi să schimbăm mentalităţi

Doris Gîţa

D.G. Cum şi când a început activitatea cu AS-TV?

C. B. La începutul lunii aprilie, în anul 1999, Radio Transilvania difuza un anunţ de preselecţie a personalului pentru primul post de televiziune din Bistriţa-Năsăud, ARD-SAT Bistriţa. Preselecţia s-a desfăşurat chiar în incinta postului de radio amintit şi a costat în două interviuri de dicţie şi cultură generală, unul în limba română şi unul în limba franceză. Dintre zecile de tineri participanţi la concurs, am fost selectaţi pentru crainici tv, patru persoane. De aici a început totul … şi iată-mă acum… după 14 ani, tot aici.

D.G. Ce te-a determinat să rămâi 14 ani alături de AS-TV?

C.B. Având în vedere că acum 14 ani eu eram crainic de ştiri la postul de radio 21 Bistriţa, de 3 ani, din 1996, microbul audio-vizualului era deja bine instalat. Televiziunea a venit să completeze dorinţa mea de a încerca să schimb în bine ceea ce nu funcţiona, dorinţă care s-a perpetuat de-a lungul timpului. Cred cu tărie că am reuşit şi vom reuşi să schimbăm mentalităţi şi să câştigăm, puţin câte puţin micile războaie duse cu superficialitatea, indolenţa, incultura şi lipsa de voinţă şi acţiune.

D.G. Ce a fost AS-TV acum 14 ani şi ce este acum?

C.B. A fost prima televiziune locală privată din Bistriţa-Năsăud, primită cu frică, uimire şi chiar reticenţă în special de politicieni şi cei din administraţie, dar cu braţele deschise de către publicul larg; acum, AS-TV este conform studiilor de audienţă efectuate de prestigioase firme de sondare a opiniei publice, pe primul loc în preferinţele publicului din judeţ, cu aproximativ 25.000 de telespectatori unici pe săptămână numai în municipiul Bistriţa. Dacă este să ne raportăm la studiile de audienţă comandate de cele două mari partide din România, PSD şi PDL lucrurile stau şi mai bine: AS-TV deţine o cotă de piaţă între 45% şi 56% din preferinţele telespectatorilor din judeţ faţă de a doua clasată care are doar între 8% şi 10 %. Motivul cred că este clar, diversitatea emisiunilor, coerenţa şi echidistanţa ştirilor, imparţialitatea şi profesionalismul celor aproximativ 30 de angajaţi şi colaboratori. LA MULŢI ANI, AS-TV ACUM, LA 14 ANI, CÂND AI PRIMIT CARTE DE IDENTITATE!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5