Serviciile seo și pandemia de coronavirus

Pandemia de Covid-19 care a îngenunchiat întreaga omenire în prima parte a lui 2020 a produs transformări substanțiale în domeniul interacțiunii dintre oameni, inclusiv în ceea ce privește comportamentele pe care aceștia le au în materie de cumpărare de bunuri și servicii.

 După primul șoc care a durat o lună, o lună și jumătate, timp în care activitatea firmelor mici și mijlocii s-a oprit sau în cel mai bun caz s-a încetinit destul de mult, cei care au avut capacitatea ca să se adapteze mai rapid la noile condiții, s-au scuturat puternic, s-au ridicat de jos pentru că nu au acceptat ca un biet virus, chiar și unul cu numele pompos de Sars-Cov-2, îi poate doborî.

 Au greșit aceia care au considerat că trebuie să reducă cheltuielile tăind în primul rând de la serviciile de seo pe care le plăteau în trecut la o agenție de marketing online. Vor vedea efectele dezastruoase ale acestei decizii pe care au luat-o mai devreme decât și-ar putea imagina!

 În schimb, aceia care au avut viziune și au decis ca în această perioadă de respiro merită ca să se concentreze, să se focuseze și mai mult pe elementele de tipul seo, pe parcurs se vor poziționa în topul căutărilor pe Google după ce pandemia va trece.

Când vorbim de seo, timpul chiar rezolvă multe probleme spinoase (ale site-ului tău)!

O campanie seo profesionistă durează între șase luni și un an. Nu o să fie o problemă dacă, precum spun specialiștii în domeniul sanitar, va mai exista un val 2 al pandemiei Covid-19 undeva prin toamnă, poate cu o agresivitate mai mare decât acesta din primăvară, care a fost doar de antrenament.

 Având niște obiective clare de parcurs și un țel final, cu siguranță vor fi în măsură ca să își atingă țelul dorit undeva prin primăvara anului viitor, prin 2021.

 În prezent, optimizarea pentru motoarele de căutare nu mai este atât de simplă precum era acum niște ani.

 Configurarea unui seo bun necesită nu doar timp, dar și cunoștințe aprofundate și de aceea este nevoie ca să se apeleze la specialiști adevărați, la agenții focusate strict pe oferirea de astfel de servicii. Digital Metrics este una dintre acestea.

 Este o greșeală ca să se apeleze la o agenție care oferă servicii web mult prea stufoase, deoarece ei se împart în foarte multe domenii, iar acest lucru nu este de bun augur pentru țelul dorit de antreprenor.

 Atunci când tu, ca agenție relativ mică sau de dimensiuni medii, faci și site-uri web, te ocupi și de programare și de elaborarea de aplicații online, te ocupi și de seo și de multe alte lucruri (eventual și de tipărirea de materiale publicitare offline), de fapt nu faci mare lucru.

Acum activitățile în mediul online sunt din ce în ce mai focusate. Se merge pe ideea de a fi expert pe o nișă foarte restrânsă, pe un segment foarte îngust de activitate, aceasta fiind singura cale de a ieși în evidență față de ceilalți competitori ai tăi care știu de toate și de fapt nu știu să facă nimic cu adevărat bine.

 Alege o agenție seo care îți acordă atenția pe care o meriți!

 Evident că atunci când vorbim despre o agenție care oferă servicii web pentru antreprenori extrem de mare, inclusiv ca număr de angajați, de echipe, lucrurile se schimbă.

 Doar că și aici există anumite dezavantaje: prețul oferirii acestor servicii este destul de piperat în cele mai multe cazuri și, mai mult decât atât, nu doar că ele costă foarte mult, dar se și livrează cumva mecanic, deoarece dacă vorbim de o agenție cu notorietate pe piață la care apelează cei mari, iar tu nu faci parte dintre aceștia, există totuși mari riscuri să fii trecut în categoria “Alți clienți” și să nu te bucuri chiar de toată atenția pe care angajații de acolo o oferă, să zicem, unei importante companii multinaționale care le face onoarea de a lucra cu ei.

 Cel mai bine este să lucrezi cu agenție relativ mică, dar cu experiență în domeniu, care are un număr poate mai restrâns de angajați, dar se ocupă doar de un anumit segment.

 În speța de care vorbim, a serviciilor seo premium, Digital Metrics  îți va acorda întreaga atenție de care ai nevoie pe tot parcursul colaborării, făcând echipa cu tine pentru ca să obții rezultatele dorite.

 Mai mult decât atât, vei obține din partea lor rapoarte amănunțite pentru a vedea care sunt progresele ce au fost făcute și, de asemenea, poți chiar să discuți direct cu ei, ceea ce, dacă vorbim de o agenție de marketing digital foarte mare, este mai dificil de realizat deoarece vei fi pasat de la unul la altul dintre membrii echipei pentru că întotdeauna va apărea poate un client mai important decât tine, iar tu te vei simți frustrat de această situație pe care nu o poți controla.

 Alege Digital Metrics și vei fi tratat așa cum meriți!


 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5