Noile trenduri în SEO impun strategii creative din partea agențiilor
Dacă vrei să colaborezi cu o agenție bună care să îți construiască o bună reputație online, vezi și serviciile seo oferite de Digital Metrics.
În ultimii doi ani au intervenit schimbări majore în modul în care se realizează promovarea pe internet. Acest lucru a avut ca bază mulțimea de actualizări ale algoritmilor de căutare Google.
Utilizarea pe scară largă a telefoanelor mobile a generat un răspuns Google pe măsură
Există o vizibilă modificare în ceea ce vor în prezent proprietarii de website-uri și bloguri.
Dezvoltarea indexării mobile este un feedback Google la impactul pe care tehnologia din zilele noastre a ajuns ca să îl aibă asupra comportamentului uman. Serviciile SEO în 2019 vor pune cu siguranță mai mult accent pe optimizarea paginilor pentru crawlerele mobile.
Pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp cu dispozitivele mobile (uneori mai mult de 3 ore/zi, conform statisticilor), este firesc ca să se acorde mai multă atenție conținutului optimizat pentru telefoanele inteligente. Se depun eforturi uriașe pentru ca acesta să fie dinamic și prietenos cu respectivele gadgeturi care ne acaparează tot mai mult pe zi ce trece.
Popularitatea crescândă a asistenților vocali a condus la trenduri noi în modul în care funcționează motoarele de căutare și prefigurează surprize de proporții în anii și chiar lunile ce vor urma.
În 2019, optimizarea conținutului va continua să conteze pentru principalul motor de căutare care a ajuns la o notorietate inimaginabilă la nivel global.
De la date structurate la optimizările de pagină, competiția va cerne fără discriminare și vor avea un avantaj net de clasare doar acele website-uri care sunt capabile să se adapteze mai rapid, să respecte fidel standardele de actualizare Google.
Agențiile care oferă servicii SEO în acest an vor trebui să se orienteze prioritar pe patru domenii cheie:
- date structurate;
- relevanţa conținutului;
- accesibilitate;
- subiecte mobile potrivite.
Principiul de bază al funcționării oricărui sistem de date structurate se referă la două elemente bine stabilite care contribuie la buna lui funcționare. În concret este vorba de:
1. vocabular – cuvinte sau expresii și sensul / înțelesul acestora;
2. gramatică – un set de reguli privind utilizarea vocabularului, astfel încât enunțurile (înșiruirile de cuvinte sau expresii) să aibă un sens logic.
Doar internetul se referă la comunicare, nu-i așa?
Acest concept de sistem de date structurate este esențial la ora actuală pentru roboții Google, care pot în acest mod ca să înțeleagă și să indexeze ori să aprecieze corect conținutul unui site, mult mai ușor și mai rapid decât o făceau acum câțiva ani.
Tipuri de informații care pot fi adăugate prin date structurate:
- nume de firme;
- detalii de contact;
- produse și servicii;
- locații etc.
Astfel de informații valoroase pot transmite motorului Google cine sunteți, ce faceți și de ce site-ul dvs. ar trebui să fie pe pagina 1 al sectorului de activitate respectiv.
Google folosește din ce în ce mai mult versiunea mobilă a paginilor web pentru sistemele sale de accesare cu crawlere, indexare și clasificare.
Pe măsură ce paginile web mobile devin indicele principal al motoarelor de căutare Google, webmasterii, specialiștii în SEO și în marketing digital, trebuie să se asigure că site-urile web sunt bine codificate și recepționate de dispozitive mobile. Verificarea modului în care se face redarea conținutului paginilor respective pe diferite dispozitive mobile este esențială pentru identificarea unor probleme precum viteza și performanța, care ar putea afecta rata de respingere.
Datele structurate oferă informații contextuale Google care ajută la clasificarea paginilor web.
În 2019, agențiile precum Digital Marketing care oferă servicii SEO competitive, vor continua să exploreze cum să își îmbunătățească strategiile cu noi și noi tehnici, pentru o creștere vizibilă în top a website-urilor și blogurilor de comerț electronic și paginile web de afaceri pe care le gestionează.
Citiţi şi:
- Ce impact are locatia furnizorului de gazduire web asupra SEO?
- 5 trenduri SEO ale anului 2018
- Primii pași SEO pe care trebuie să-i faci când pornești un startup în online
- Domeniu web, de ce un nume bun este o necesitate pentru afacerea dvs.?
- Ce e bine să știi despre SEO și despre alegerea unei agenții SEO de top
Comentarii
Strategia cea mai buna este urmatoarea "Continutul este regele". Daca ai continut bun/ calitativ si utilizatorii sunt satisfacuti dupa ce acceseaza pagina ta, atunci Google te va rasplati cu pozitionari bune in rezultatele cautarilor. Este simplu.
Totodata, daca ai multe reduceri, promotii si oferte - acestea ii fac pe utilizatori ca sa distribuie in mod natural link-urile si brandingul sa fie organic.
Strategiile trebuie gandite la 360 de grade.
Mi-a placut articolul si felicitari!
Adaugă comentariu nou