Analiza rezultatelor realizată de o agenție ppc eficientă
-
View the full image
https://burst.shopify.com/photos/getting-business-finances-in-order?q=office+agency
Cheia succesului unei afaceri constă în îndeplinirea satisfacerii fiecărui client. Optimizarea reclamelor continuu este un pas important și sigur pentru reușita unei agenții PPC eficiente.
Dar totuși cum își dă seama ce și cum trebuie optimizat o agenție la campanii? Răspuns: analizează în detaliu performanțele companiilor, iar în acest fel o agenție PPC eficientă va avea conversiile stabilite.
De exemplu, dacă o reclamă sau un anunț este afișat și nu se dă clic pe el, înseamnă că nu corespunde cu dorințele potențialilor clienți. Un alt exemplu: dacă se dă clic pe o reclamă sau anunț, dar nu se ajunge la conversia setată, înseamnă că acel lead (client potențial) nu a fost mulțumit de informațiile primite pe site. În aceste situații, agenția va schimba reclama sau anunțul afișat, va solicita schimbarea sau modificare conținutului de pe site etc.
Agenția PPC analizează în detaliu fiecare element, de la setarea campaniilor PPC, audiență, text, imagine, până la calitatea și conținutul link-urilor. Dar cel mai mult analizează factorii de care sunt influențați potențialii clienți, precum: context, nevoie, cunoștințe, venit, costuri sau informații.
Fiecare client își formează anumite așteptări pe care le compară cu reclama PPC afișată de către tine, deoarece este asaltat de o mulțime de anunțuri pentru diverse produse și servicii de la diferite companii care au costuri variate.
Bineînțeles așteptările fiecărui client se bazează și pe anumite experiențe ale acestuia, pe impresiile prietenilor, pe informațiile pe care le deține și pe promisiunea pe care o relatezi.
Impresiile pot avea loc la nivel public (postări pe diverse forumuri, rețele de social media, pe forumul site-ului tău etc.) sau la nivel personal (prin decizia de a nu mai cumpăra produsul sau serviciul oferit, avertizarea prietenilor, cunoștințelor și familiei).
Îmbunătățirea permanentă a reclamei PPC și adaptarea la cerințele clienților este o cerință privind eficiența de care dă dovadă fiecare agenție PPC.
O agenție PPC eficientă va analiza atât clienții care au convertit, cât și clienții care nu au realizat acțiunea finală de conversie. Apoi va compara ambele situații pentru a observa cum pot influența în mod pozitiv și mai bine procesul de achiziție a produsului sau serviciului furnizat de către clientul lor.
În acest fel, agenția va face cercetări atât online (raportări din platforma de pe care face reclamă, forumuri, rețele social media, site-ul tău), cât și offline (retururi, refuzuri de a mai primi comanda). Metodele pe care le utilizează o agenție PPC eficientă sunt variate și depind de cunoștințele pe care le are.
Este bine să analizezi agenția PPC care se va ocupa de promovarea ta online. Adică citește ce spun clienții despre aceasta, ce informații pune pe site, blog, rețele sociale, cum comunică sau răspund la solicitarea transmisă de către tine etc. și apoi ia decizia de a colabora pe baza profesionalismului afișat.
Citiţi şi:
- Soluțiile unei Agenții Marketing Online
- Cu cine sa faci SEO: agentie specializata sau freelanceri?
- Cauti servicii de web design in Cluj? Baboon Software este alegerea potrivita!
- Online Business: cele mai importante 3 lucruri de luat in considerare
- Cei 5 indicatori care reflecta eficienta unei strategii de optimizare SEO
Adaugă comentariu nou