Atenţie! Valabilitatea actelor de identitate se menţine încă 90 de zile! Programaţi-vă din timp!

Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Județului Bistrița-Năsăud informează cetățenii județului că, începând cu data de 09.03.2022, Hotărârea Guvernului nr. 171 din 3 februarie 2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și-a încetat aplicabilitatea.
"În acest context, învederăm că potrivit dispozițiilor art.4 alin (5) din Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și entitățile private autorizate conform legii se menține pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea stări de alertă.
Precizăm că, în Registrul național de evidență a persoanelor figurează înregistrate aproximativ 387.000 cărți de identitate ale căror termen de valabilitate a expirat în perioada 01.03.2020-07.03.2022.
Având în vedere încetarea stării de alertă și pentru evitarea unei aglomerări ca urmare a prezentării, în același timp, a unui număr mare de cetățeni la sediul serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor, informăm cetățenii cu privire la faptul că au posibilitatea să acceseze platformele de programare on-line pentru depunerea cererilor pe întreaga perioadă de 90 zile, începând cu data de 10.03.2022", transmite directorul executiv Lucian Borgovan.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5