O inițiativă lăudabilă! Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, la Școala Gimnazială Romuli!

sursa: facebook prof. Gabriela Elena Herța

Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli – BILANȚ! Au fost 57 de copii deosebiți, de la mici și foarte mici, la frații lor de gimnaziu. Ne-au onorat cu prezența copii de la Telciu și verișori din școlile Clujului și Austriei. Școala s-a deschis tuturor, în Luna-lui-Cuptor. Activitățile s-au desfășurat în parc, în curte, pe baza sportivă, în sălile de clasă și în sala profesorală. Liber/VERDE, AMmA-Kids! Profesorii au fost îndrumători, animatori, consilieri, și sponsori. Ne-au sprijinit și părinții, și copii ai profesorilor (astăzi mari și plecați departe, care iubesc copilăria și iubesc să aducă bucurie copiilor). Copiii sunt frumoși, deschiși învățării, și se bucură de joc și joacă. Asta se știe! Dar, mai sunt și profesori fericiți. Noi, suntem! Dacă nu ne credeți, priviți fotografiile și desenele copiilor noștri. Vă dorim, în continuare, VACANȚĂ PLĂCUTĂ!, a scris prof. Gabriela Elena Herța de la Școala Gimnazială Romuli!

Iată de ce activități au avut parte copiii din Romuli, Telciu sau cei veniți în vacanță aici!
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 1 (luni, 08 iulie-partea I). Am început în parcul școlii, la umbră, cu un exercițiu de dezgheț („Fii pozitiv!”) și am continuat cu o dezbatere pe tema „Școala are viață”. După ce ne-am pus ideile „pe tapet”, cu ajutorul formelor și culorilor, ne-am hidratat, am luat o gustărică și ne-am jucat. La final, fiecare echipă și-a prezentat proiectul realizat și strategia pentru viitorul imaginat.
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 1 (8 iulie-partea a II-a): „Școala are viață!” Ne-am imaginat că școala e o ființă și, pe echipe, am ilustrat-o cu forme și culori, apoi am spus, pe rând, povestea acestor ființe. Am putut privi, la final, „Școala-Mamă” (care cu drag ne învață să fim oameni de succes în viață), „Școala formelor perfecte” (care are soluții pentru orice imperfecțiune), „Școala-Antrenor” (care pune sportul pe primul loc în dezvoltarea noastră), „Școala iubitoare de cărți” (care ne luminează calea cu înțelepciunea din cărți), „Școala muncii” (mai importantă decât munții, natura, copacii, florile, animalele, cerul și soarele) și „Școala cu răni, lacrimi și zâmbet fals” (care suferă pentru toate neîmplinirile elevilor ei și nu mai poate afișa decât un zâmbet-trist).

Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 2 (9 iulie-partea I). Am pornit de la posterul din ziua precedentă-„Școala cu răni, lacrimi și zâmbet fals”. Primul nostru gând a fost să ștergem lacrimile școlii și am început cu o curățenie generală a spațiului școlii noastre.
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 2 (9 iulie-partea a II-a). După o faptă bună, dacă lacrimile sunt șterse, mințile istețe pot stârni zâmbetul larg și pot aduce bucuria. Am pornit de la inițialele numelor noastre și am alcătuit cuvinte, am exersat engleza-în-parc și apoi ne-am răcorit cu înghețată.
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 2 (9 iulie-partea a III-a). Dacă vreți să aflați cum se vede o profesoară în ochii participanților la atelierele de vară, „luați (aminte) de-aici!”

Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 3 (10 iulie-partea I). O zi cu PIZZA. Am observat ingredientele, le-am pronunțat și în engleză, am ales cum să personalizăm rețeta, am urmărit demonstrațiile și explicațiile doamnelor de la bucătăria RIN și am mâncat cu poftă. Mulțumim pentru implicare și susținere, Pensiunea-restaurant RIN!
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 3 (10 iulie-partea a II-a): „O pizza-altfel/Crazy-pizza”
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 3 (10 iulie-partea a III-a): „Ne-a vizitat Rița (pui)!” (mulțumim celor care ne-au prezentat-o)

Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 4 (11 iulie-partea I) -„O întâmplare hazlie (din timpul școlii)”. Fiecare grup a gândit un scenariu, apoi s-au prezentat colegilor dramatizările. Pentru scenă s-au ales treptele școlii-la intrare. Cea mai interesantă a fost secvența cu evaluarea națională, când s-a declanșat o alarmă, care a determinat evacuarea din incinta școlii. A doua zi, alarma s-a dovedit a fi falsă, dar era deja prima zi de vacanță. Profesorul a mai putut spune elevilor doar „Vacanță plăcută!”
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 4 (11 iulie-partea a II-a) - „Muzica dă școlii viață!”. Mulțumim, Cristina Vlașin!
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 4 (11 iulie-partea a III-a) – „Forme libere și nonculori” (desene cu creta albă pe griuri de asfaltc și pavaj). Pauzele au fost colorate cu bunătăți oferite de familia Timoce. Mulțumim! Au fost delicioase.
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 4 (11 iulie-partea a IV-a) – „Engleza-în-parc s-a mutat la umbră, dar continuă!”. Mulțumim, Elena Vlașin! Astăzi a fost o zi interesantă, pentru că am avut și elevi din Austria (români înscriși în sistemul educațional austriac).

Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 5 (12 iulie-partea a I) – „Culoare și creativitate”. Am colorat dalele din jurul școlii, am dat expresivitate pietrei, am adus mai aproape fluturi, flori, familia buburuzelor, copaci, curcubeu și plaje însorite... Culoarea dă viață școlii, chiar și pe caniculă!
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 5 (12 iulie-partea a II-a) – „Doar o recapitulare și un mesaj de FINAL!”
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 5 (12 iulie-partea a III-a) – „Culori, abilitate și echilibru” (Engleza în parc!)
Atelierele de vară AMmA-Kids-2024, Școala Gimnazială Romuli-ziua 5 (12 iulie-partea a IV-a): „Engleza-din-parc s-a mutat pe baza sportivă!” (muzică, culoare, baloane și dans)

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5