Primarul Ioan Turc a cerut urgentarea lucrărilor de la trecerea de cale ferată de pe str. Lucian Blaga! Viteză mărită a trenului pe Valea Bârgăului!

Primarul municipiului Bistriţa a avut o întâlnire, la Minitserul Transporturilor, cu directorul general al CFR Infrastructură, Ioan Pintea. Edilul Bistriţei a  prezentat situaţia critică de la trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lucian Blaga, unde, la orele de vârf, se formează ambuteiaje, fiind neapărat necesară executarea cât mai urgentă a lucrărilor pentru semnalizarea acustică și luminoasă. Aceasta cu atât mai mult cu cât Primăria a executat lucrarea de montare a dalelor elastice, iar banii pentru sistemul acustic și luminos (peste 1 milion de lei) au fost virați deja în contul CFR.

„Interlocutorul m-a asigurat că problemele semnalate vor fi rezolvate în cel mai scurt timp posibil. În ce privește instalarea sistemului de semnalizare acustică și luminoasă, Ministerul Transporturilor organizează licitații, la care pot participa puține firme specializate”, declară Ioan Turc.

 A doua chestiune discutată s-a referit la starea deplorabilă a căii ferate între Bistrița și Bistrița Bârgăului, trenurile fiind obligate să circule pe această relație cu o viteză foarte mică.

„Am insistat pentru rezolvarea acestei probleme întrucât, pe Valea Bărgăului, DN 17 în direcția Bistrița este, de asemenea, supraaglomerat la orele de vârf, trenul reprezentând o soluție alternativă pentru o parte dintre oamenii care fac naveta. Referitor la calitatea căii ferate, vor fi prevăzute intervenții prin înlocuirea a 750 de traverse, plus alte lucrări care să permită creșterea vitezei de deplasare a trenurilor pe tronsonul feroviar amintit”, explică primarul Bistriţei, în urma întrevederii.

 

 

Comentarii

16/06/21 18:12
Din cartiere

Ceee... " viteza marita " ... vreti sa sara trenul de pe sine ?!
Veniti in Unirea la Casa Agronomului ( Avicola ) si vedeti cand trece trenul cum se leagana in toate partile ca barca pe valuri si vedeti personal traverse putrede si cum joaca buloanele care sustin calea fetata... Degeaba le strange cineva ca dupa o saptamana sunt desfacute la loc, ptr ca traversele sunt majoritatea deja putrede si trebuie efectiv inlocuite cu traverse din beton .
Aceasta cale de coumnicatie efectiv ar trebui inchisa si redeschisa numai dupa reabilitare completa , ptr ca-i catastrofa... catastrofelor , si in tren nu vezi decat rar... cate cativa calatori si garniturile de tren circula mai mult goale .

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5