La 15 ani de activitate intensă şi profesionistă

„Prin forţe proprii, perseverenţă şi foarte multă muncă, poţi să ajungi unde doreşti”

- Susţine d-na chimist principal GABRIELA BĂLAN, manager general al S.C. „OPTIMUS MEDICAL” SRL Bistriţa

Moto: „Durează ani să câştigi încredere şi este posibil ca în câteva secunde să o pierzi”

Am rămas profund impresionat şi mulţumit de ofertă, când am intrat în Sala de aşteptare a Laboratorului de analize medicale aparţinând S.C. „OPTIMUS MEDICAL” SRL, situat în Bistriţa, str. Grigore Bălan, nr.7, parter, fiind ziua de 9 noiembrie 2009 şi când toţi clienţii care treceau pragul acestui minunat laborator beneficiau de o analiză medicală gratuită, oferită cu multă generozitate.

Mi-am pus întrebarea: De ce un asemenea gest nobil şi pentru ce?

Pentru lămuriri am fost nevoit să iau legătura cu managerul acestei societăţi la care am insistat să-mi acorde un scurt interviu.

Rep.: Stimată d-nă GABRIELA BĂLAN, de ce această ofertă deosebită şi provocatoare pentru toţi clienţii care vă trec pragul?

Gabriela Bălan: Astăzi, 9. 11. 2009, am împlinit 15 ani de activitate intensă, din 1994, de aşteptări, de speranţe şi de multă muncă susţinută şi ne-am gândit să oferim o recompensă, un bonus, clienţilor noştri, adică o analiză gratuită.

Rep. : Care au fost idealurile la înfiinţarea societăţii, dacă aţi fost primul laborator şi cum a evoluat istoricul laboratorului de analize?

G.B.: Am început cu un capital privat, devenind astfel primul Laborator de analize medicale autorizat din Bistriţa. Au fost angajaţi, la începutul activităţii, 1 medic de laborator, 1 chimist şi 2 asistente.

Tot venitul l-am reinvestit, inclusiv, „salariul personal”, pentru a ţine pasul cu evoluţia cerinţelor într-un laborator modern.

Ne-am gândit să venim în sprijinul cetăţenilor pentru a le apăra şi păstra sănătatea.

Rep.: Care au fost următorii paşi?

G.B.: Am făcut paşi mari, dar cu eforturi, prin achiziţionarea de aparate automate care nu existau, moderne. În prezent, laboratorul nostru este acreditat „RENAR”, iar investiţiile într-un laborator pot fi comparate cu un tăvălug, mergi înainte şi nu te poţi opri.

Rep.: Care este, la ora actuală, schema de încadrare cu specialişti şi de ce laboratoare dispuneţi?

G.B.: Astăzi avem 14 angajaţi permanent, dintre care 2 doctori, 2 chimişti, 1 biolog şi 7 asistente. Oferim servicii de calitate în laboratoarele de HEMATOLOGIE, BIOCHIMIE, IMUNOLOGIE şi MICROBIOLOGIE.

Rep.: Ştim că sunteţi în topul firmelor al Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură BN. Cum aţi reuşit această performanţă şi ce este important pentru pacienţii dumneavoastră, ce faceţi în acest sens?

G.B.: Suntem de mulţi ani în topul firmelor al C.C.I.A. şi acest lucru ne obligă să rămânem în top. Subliniez faptul că prin forţe proprii, perseverenţă şi foarte multă muncă, poţi să ajungi unde doreşti. Nu agreăm minciuna, impostura, lăudăroşenia, ci aprecierea corectă din partea clientului. Nu-mi place să mă plâng, să vorbesc despre alţii, iar în timp ne-am câştigat respectul şi încrederea clienţilor.

Rep.: Ce este important pentru menţinerea sănătăţii populaţiei şi care este situaţia la ora actuală?

G.B.: Consider că sănătatea şi învăţământul sunt neglijate, fiind sectoare foarte importante şi vitale pentru naţiune.

Clienţii noştri se plâng că plătesc C.A.S. (inclusiv pentru sănătate), iar fondurile returnate sunt insuficiente, pacienţii devin nemulţumiţi de sumele alocate şi „se plâng” permanent, în virtutea faptului că îşi cunosc drepturile.

Rep.: D-na GABRIELA BĂLAN, insist să-mi spuneţi programul de funcţionare, pentru o mai bună informare a clienţilor. Care este acesta?

G.B.: Laboratorul funcţionează zilnic între orele 7.30-19.00, iar sâmbătă, între orele 8.00-13.00, fiind singurul din Bistriţa cu program de sâmbătă. Informaţii pentru clientelă se pot obţine la telefonul 0263.235535.

Rep.: Ce le doriţi clienţilor la 15 ani de activitate?

G.B.: Noi le mulţumim pacienţilor care ne trec pragul de 15 ani şi pe care am reuşit să-i cunoaştem după numele mic. Mulţumim tuturor colaboratorilor şi pacienţilor care au fost alături de noi!

Rep.: Şi noi vă mulţumim şi vă adresăm „un blestem” – să nu faceţi faţă clientelei şi să rămâneţi permanent în slujba cetăţenilor.

G.B.: Vă mulţumim, d-le redactor Ioan Lazăr, vă mai aşteptăm şi dorim sănătate tuturor cetăţenilor din judeţ, iar dacă au nevoie de noi, îi aşteptăm cu servicii de calitate.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5