PRODUSELE VÂNDUTE LA PROFI SUNT SIGURE PENTRU CONSUM

Produsele vândute prin magazinele PROFI se pot consuma în siguranță, confirma rezultatele unui val de controale inopinate efectuate astăzi de echipe ale Direcției de Sănătate Publică - DSP, Poliției Economice, Oficiului pentru Protecția Consumatorilor – OPC, Poliției de stat și Direcției Sanitar Veterinare non animale – DSV. Nu mai puțin de 11 controale DSV au fost efectuate la magazinele retailerului în județele Arad și Hunedoara, iar constatările oficiale demontează acuzațiile nefondate lansate ieri de Gabor Ciprian, fostul șef al unui magazin PROFI din Arad, suspendat din funcție pentru abateri foarte grave.

CV-ul fostului șef menționează că înainte de a se angaja la PROFI, el ar fi studiat ca masterand în management la Universitatea de Vest Vasile Goldiș, din ARAD, dar o verificare atentă arată ca nu este și nici nu a fost vreodată înscris la cursurile respective. Tot în CV apare și faptul ca ar fi fost Administrator Manager la SC FRUTISSA JUICE SRL dar, din nou surpriză, verificând acum oricine constată că acea firmă nu există.

Sesizată de unii din angajații magazinului, pe 15 februarie conducerea PROFI a demarat o cercetare internă, în urma căreia au ieșit la iveala fapte extrem de grave de care se face vinovat Gabor Cristian, fapte ce merg până la falsificarea unor documente. În consecință, el a fost suspendat din functie. La aflarea deciziei, a început să facă public declarații pe cât de șocante, pe atât de neadevărate, cu privire cum se lucrează în magazine.

Ce a reieșit până acum din controlul menționat? Că fostul șef cerea foloase necuvenite furnizorilor pentru a efectua comenzi către aceștia; manipula datele din sistemul informatic al rețelei, falsificând inventarul cu zeci de mii de lei în cele doar șase săptămâni de când a preluat magazinul; deconta sume care nu fuseseră aprobate de superiorul său; nu respecta regulile și procedurile de organizare a programului de lucru al personalului magazinului, ceea ce a condus la nemultumiri din partea angajatilor; nu respecta regulile și procedurile cu privire la comunicarea orelor suplimentare efectuate de către angajații magazinului; completa în alb cereri de concediu de odihnă, fără ca acestea să fie semnate și de către personalul magazinului, și multe altele.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5