Programul Casa Verde Fotovoltaice va fi simplificat! De ce documente veţi avea nevoie

Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Tanczos Barna, a anunţat, în cadrul unei conferinţe de presă,  că va fi simplificată procedura de depunere şi evaluare a documentaţiilor în cadrul Programului „Casa Verde fotovoltaice”.

          „Numărul mare de beneficiari, în jur de 150.000, va însemna o sarcină administrativă destul de mare, motiv pentru care vom găsi o soluţie de înlocuire a evaluării dosarelor în sistem manual cu o platformă informatică, astfel că reducând numărul de documente necesare să înlesnim şi evaluarea printr-o aplicaţie informatică. Vom merge pe cartea de identitate la înscrierea în program, după care va fi necesar un extras de carte funciară, respectiv, după montarea panourilor fotovoltaice, de acel racord la reţeaua de distribuţie care demonstrează calitatea de prosumator al beneficiarului. Acestea sunt cele trei documente necesare, plus cazierul fiscal la fiecare persoană, care demonstrează că nu are datorii la bugetul de stat. Simplificând programul, cred că putem să implementăm mult mai uşor aceste aplicaţii şi, bazându-ne pe bugetul de 3 miliarde lei, vom ajunge la cel puţin 150.000 beneficiari”, a menţionat ministrul Tanczos Barna.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5