Protecţia Consumatorilor reîncepe campania de informare
Atât pentru consumatori, cât şi pentru operatorii economici va reîncepe campania de informare. Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) va aduce la cunoştinţă cetăţenilor, drepturile lor de consumatori şi modificările prevăzute în legislaţie.
[img_assist|nid=11557|title=Lorica Şut|desc=|link=none|align=left|width=0|height]
Va începe în toată ţara o campanie de informare şi consiliere a consumatorilor şi a operatorilor economici prin înfiinţarea unor puncte de informare pe lângă toate primăriile din judeţ. Această campanie cuprinde două aspecte: consilierea agenţilor economici şi informarea şi educarea consumatorilor, prin diverse broşuri, care vor fi puse la dispoziţia primarilor. De asemenea vom încheia protocoale cu şcolile din judeţ, având ca obiectiv informarea şi educarea elevilor”, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă, Lorica Şut, director coordonator adjunct CJPC B-N.
Informarea va reîncepe săptămâna viitoare, urmând ca inspectorii să demareze acţiuni de informare şi în şcolile din mediu rural.
,,Referitor la informarea şi educarea consumatorilor, există la nivel central un protocol cu Ministerul Educaţiei si Cercetării care vizează educarea tinerilor consumatori. Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor a mai încheiat şi în anii trecuţi protocoale cu unităţile şcolare din judeţ, care s-au materializat prin acţiuni de informare şi concursuri tematice”, a adăugat Lorica Şut.
De asemenea, în ceea ce priveşte informarea consumatorilor, Comisia Europeană a lansat un nou site www.isitfair.eu care ne prezintă practicile comerciale incorecte, pentru a-le putea evita pe viitor. Site-ul conţine inclusiv o listă neagră cu practicile comerciale interzise în orice situaţie, listă prevăzută în cadrul Directivei Europene privind practicile comerciale incorecte.
Citiţi şi:
- ,,Banii noştri, drepturile noastre!”
- Alimentele de bază vor fi mai atent verificate de cei de la Protecţia Consumatorilor
- Asociaţia pentru Protecţia Consumatorului
- Nereguli la 12 staţii de carburanţi din judeţ
- 297 de reclamații pentru o firmă din Bistriţa pentru vânzarea online de electrocasnice. Ce a făcut Protecţia Consumatorilor!
Adaugă comentariu nou