Şi în perioada sărbătorilor, reclamaţiile vor fi preluate la Protecţia Consumatorilor
O echipă de comisari de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor va prelua eventualele reclamaţii şi sesizări ale bistriţenilor. Cei nemulţumiţi de anumite produse şi servicii vor putea apela numărul de telefon 0263.211681, care va fi redirecţionat, din 30 decembrie, ora 16.00, către un angajat al CJPC BN care asigură permanenţa. „În principal, asigurăm permanenţa pentru consilierea consumatorilor. Dacă va fi cazul, vom trimite o echipă şi la faţa locului”, ne-a declarat comisarul şef, Dina Suciu.
Potrivit aceleiaşi surse, în perioada Crăciunului, cele mai multe sesizări au vizat serviciile de internet şi telefonie mobilă. În rest, nu au fost probleme deosebite, comisarii bistriţeni fiind în teren pentru a supraveghea aplicarea normelor legale în unităţile comerciale.
„Sperăm ca anul viitor să avem consumatori mulţumiţi, pentru că acest fapt denotă că instituţia noastră îşi îndeplineşte atribuţiile”, a concluzionat Dina Suciu.
Citiţi şi:
- În primele trei luni, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au aplicat amenzi de peste 160.000 lei. Vezi cu poţi sesiza nereguli în minicavacanţa de Rusalii!
- Amendă “la ofertă” pentru un supermarket din Bistriţa
- De Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, comisarii bistriţeni sunt alături de liceenii din Sângeorz Băi
- Peste 100 de bistrițeni au reclamat diverse probleme la Protecția Consumatorilor
- Dina Suciu renunţă la conducerea Protecţiei Consumatorilor
Adaugă comentariu nou