Amendă “la ofertă” pentru un supermarket din Bistriţa
Comisarii bistriţeni de la Protecţia Consumatorilor au sancţionat cu o amendă de 5.000 lei un operator economic, pentru practice incorecte în relaţia cu consumatorii. De altfel, potrivit comisarului şef Dina Suciu, verificările au fost effectuate în urma unei sesizări făcute de un bistriţean. În fapt, consumatorul a precizat că “oferta supermarketului cuprinsă în catalogul de prezentare, valabil pentru perioada sesizată, oferea la cumpărarea a două produse un preţ redus, faţă de cumpărarea aceluiaşi produs singur, la un preţ mai mare”. Nu mai că, bistriţeanul a constatat, pe bonul fiscal, la casa de marcat, că preţul încasat ca şi pentru un singur produs (adică mai mare), deşi acesta cumpărase două produse la ofertă.
“Având în vedere apropierea sfârşitului de an, perioadă în care vor apărea tot mai multe oferte, atenţionăm consumatorii să fie atenţi la preţurile practicate de comercianţi în cazul ofertelor, urmărind să fie încasate preţurile ofertate la raft sau în cataloagele de oferte. Le cerem consumatorilor ca orice abatere să fie sesizată în timp util instituţiei noastre, pentru a putea interveni şi stopa practicile comerciale incorecte faţă de consumator”, precizează comisarul şef Dina Suciu. Reclamaţiile pot fi făcute la sediul CJPC (din Palatul Administrativ), electronic la adresa [email protected] sau la telefon/fax 0263211681;0263215898.
Citiţi şi:
- Amendă de 30.000 lei pentru practici incorecte în schimbul valutar
- Preţurile mai mari la casă decât cele afişate la rafturi aduc amenzi de 100.000 de lei
- Rechizite şcolare, retrase temporar de la vânzare de Protecţia Consumatorilor
- Şi în perioada sărbătorilor, reclamaţiile vor fi preluate la Protecţia Consumatorilor
- De Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, comisarii bistriţeni sunt alături de liceenii din Sângeorz Băi
Adaugă comentariu nou