Toyota ocupa prima pozitie in topul celor mai “verzi” marci, pentru al doilea an consecutiv

Toyota pastreaza prima pozitie in a doua editie a topului “Cele mai verzi marci la nivel mondial, publicat de compania de consultanta Interbrand. Studiul ia in considerare informatiile publice despre perfomantele unei marci in raport cu mediul si perceptia opiniei publice despre marca respectiva, asa zisa “imagine verde” pe care marca o are in societate. Pe baza acestor informatii se realizeaza scorul de performanta verde.

Conform Interbrand, succesul Toyota in raportul de anul acesta se datoreaza continuitatii in preocuparea fata de mediu aratata de managementul companiei. Interbrand ia de asemenea in considerare expansiunea mondiala a primului vehicul hybrid produs in masa, Toyota Prius.

Vanzarile de vehicule integral hybrid ale companiei au depasit 4 milioane de unitati la sfarsitul lunii aprilie 2012, incluzand 439.000 de unitati vandute in Europa. Planul Toyota Europa este de a creste cota de piata a modelelor integral hibrid Toyota si Lexus la 14% la sfarsitul anului 2012, fata de 10% cat este in momentul de fata.

Incepand cu acest an, familiei Toyota Prius i se adauga modelele Prius + si Prius Plug-in Hybrid , iar in segmentul B a fost pornita o adevarata revolutie, odata cu lansarea modelului Yaris Hybrid.

Fiind o companie ce isi propune sa creeze masina ecologica perfecta, Toyota are o strategie pe termen lung in ceea ce priveste abordarea sustenabila a tuturor operatiunilor sale, avand ca obiectiv reducerea emisiilor de dioxid de carbon pe parcursul intregului proces de productie si vanzare.

Mai multe informatii despre raportul Bets Global Green Brands pot gi obtinute accesand http://www.interbrand.com/Libraries/Press_Release/2012_BGGB_Press_Releas...

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5