UZPR, ADUNAREA GENERALĂ ANUALĂ pentru 20.03.2021

 C O N V O C A T O R 

 Potrivit art.33 (pct.2, lit.a) din Statutul UZPR, convoc ADUNAREA GENERALĂ ANUALĂ pentru data de 20.03.2021, în ședință online, cu vot electronic, de la ora 10,00.

                                               Ordinea de zi

         1.- Prezentarea Raportului de activitate pe anul 2020

                         Prezintă Doru Dinu Glăvan, președinte UZPR

         2.- Prezentarea  Raportului Comisiei de Atestare Profesională

                         Prezintă Dan Constantin, președinte Comisie

         3.- Prezentarea Raportului Juriului de onoare, disciplină și arbitraj

                          Prezintă George Coandă, președinte Juriu

         4.- Prezentarea Raportului Comisiei de cenzori

                          Prezintă Ilie Cristescu, președinte Comisie

         5.- Prezentarea Programului de activitățu pentru anul 2021

                           Prezintă Mădălina Diaconu  secretar general UZPR

         5.- DIVERSE

                                                     Președinte,

                                               Doru Dinu Glăvan

 

.................

            Modul de organizare

           a Adunării Generale Anuale din 20.03.2021

       ( ținând cont de restricțile stabilite de autorități )

 

1.- Filialele vor desemna delegații pentru Adunarea Generală Anuală, ținând cont de raportul de 1 la 20 de membri, la care se adaugă șeful filialei. Se pot organiza întâlniri în limita permisă de măsurile stabilite de autorități.  Conform Statutului se pot folosi comunicarea și convocarea  prin fax, e-mail, telefon

2.- Șefii de filiale vor comunica, printr-un proces verbal, componența delegațiilor  pentru Adunarea Generală Anuală, dar și posibilele Mandate de reprezentare ( documente cuprise în atașament ) la adresa [email protected] până la data de 10 martie 2021.

3.- În 15 martie 2021, spre șefii de filială se vor expedia pe e-mail toate materialele pregătite și aprobate de Consiliul Director, pentru a putea fi studiate de delegații desemnați pentru Adunarea Generală și de oricare membru al Filialei.

4.- Pentru sâmbătă, 20 martie 2021, ora 10,00 vom organiza o întâlnire online cu toate  filialele și membri de drept ai Adunării Generale ( consiliul Director, comisiile centrale ). Se vor prezenta, în rezumat,  materialele Adunării de către raportori.

5.- Pînă în 18 martie 2021, se pot trimite la secretariat opțiuni de luări de cuvânt. Le vom centraliza și supune Adunării, în direct. Acestea vor trebui rezumate la maxim 60-90 de secunde, pentru a putea asculta cât mai multe opinii.

6.- Se va trece la votul electronic pentru fiecare punct al ordinei de zi, care poate fi transmis până la orele 18,00 din ziua de 20 martie 2021.

7.- Pentru această procedură se vor primi instrucțiunile tehnice ( identice cu cele din martie 2020, de la AG anterioară ), precum și adresa electronică ([email protected] ) unde vor fi expediate voturile delegaților și ale mandatațiilor.

...........

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5