5 sfaturi pentru alegerea firmei de relocare internationala

Migrarea romanilor a atins cele mai inalte cote in urma cu cativa ani, cand trecerea dintr-o tara in alta, in interiorul Uniunii Europene s-a putut realiza foarte usor. Initial, acestia au ales sa isi paraseasca tara natala pentru o perioada limitata de timp, pentru un serviciu mai bine platit.

De-a lungul timpului, insa, foarte multi dintre cei plecati in strainatate au decis sa se stabileasca definitiv in tara adoptiva. Prin urmare, acestia si-au luat si familia si s-au mutat permanent in tara respectiva, apeland la serviciile unei firme de transport mobila pentru ajutor, deoarece acesta este un proces foarte complex.

Daca o simpla mutare dintr-o locuinta in alta provoaca proprietarilor foarte mult stres si uneori bataie de cap, in cazul unei mutari internationale aceste sentimente si emotii sunt duse la cote mult mai inalte. Astfel ca serviciile pe care o astfel de firma specializata le ofera reprezinta un real ajutor pentru cei care aleg sa se mute intr-o tara straina, aceasta ocupandu-se si de toata documentatia necesara trecerii prin vami.

De aceea, cei de la MoveOut ofera cateva trucuri de care persoanele care se muta intr-o alta tara pot tine cont, in special pentru a-si reduce din cheltuielile necesare pentru acest proces:

1. Un volum de bunuri mai redus

O firma de transport mobila calculeaza suma totala in functie de cantitatea si dimensiunea obiectelor pe care le va transporta, acestora adaugandu-se si serviciile aditionale, pentru care clientul poate opta. De aceea este recomandat sa se aleaga doar obiectele si piesele de mobilier esentiale si pe care si le doresc cu adevarat in noua locuinta, restul incarcand in zadar masinile de transport si noua locatie. Proprietarii au doua posibilitati de a scapa de restul lucrurilor, fie le vand, fie le doneaza.

2. Mutarea in afara sezonului

In acest domeniu, varful sezonului este in timpul veri, care se prelungeste si in luna septembrie, dar si in luna decembrie. Este de preferat sa se evite aceste perioade deoarece este destul de greu de gasit o firma de transport disponibila in momentul dorit, dar si din cauza preturilor, care evident sunt mai mari.

3. Contractarea unei firme de mutari cu mai mult timp inainte

Daca decizia de mutare intr-o alta tara este una calculata si luata cu ceva timp inainte, ar fi bine ca si contractarea unei firme de mutari sa se realizeze cu mai mult timp inainte de momentul in care va avea loc mutarea. Astfel clientii au certitudinea ca au cu ce transporta obiectele si ca pot negocia un pret avantajos pentru pachetul de servicii dorit.

4. Informare cu privire la relocarea obiectelor mari

Obiectele mari si foarte grele, cum ar fi piane, seifuri, motociclete, atv-uri, sunt taxate extra din cauza dimensiunilor si greutatii. De aceea, inainte de semnarea contractului, clientii ar trebui sa se intereseze de politica firmei contractate cu privire la obiectele respective.

5. Totul sa fie gata impachetat cand mutarea va avea loc

Daca persoanele care se muta nu solicita serviciul de impachetare oferit de firma specializata, acestea trebuie sa se ocupe pe cont propriu de acest aspect, care trebuie sa fie finalizat in momentul in care echipa de mutari va veni pentru incarcarea obiectelor.

 


 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5