Rezultate optimiste, după primul trimestru

Cifra de afaceri a companiei Rombat a depăşit 77 de milioane de lei

Rombat SA, cel mai mare producător de acumulatori auto din România, îşi consolidează poziţia pe piaţa internă şi îşi continuă tendinţa de creştere a vânzărilor înregistrată şi anul trecut.

În primul trimestru din 2011, compania bistriţeană a înregistrat o cifră de afaceri de peste 77 de milioane de lei (peste 18 milioane de euro), cu 18,8% mai mare decât rezultatul din primul trimestru al anului trecut, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Potrivit aceleiaşi surse, „vânzările au depăşit 550 de mii de unităţi în primele trei luni, iar profitul a crescut cu 10% faţă de perioada similară a anului trecut, depăşind 7,2 milioane de lei (1,7 milioane de euro)”.

Compania continuă astfel tendinţa crescătoare înregistrată în 2010, când vânzarea pe piaţa românească de after-market (baterii noi pentru maşini aflate în circulaţie) a crescut cu 32,8%, ceea ce a dus cota de piaţă a Rombat pe acest segment la aproape 54%. O creştere accentuată s-a înregistrat şi pe segmentul bateriilor moto şi UPS – 57% faţă de 2009. Vânzările companiei bistriţene au crescut anul trecut pe toate segmentele, iar livrările au depăşit 2,1 milioane de baterii auto.

Pentru 2011, Rombat şi-a stabilit ca ţintă vânzarea a 2.260.000 de acumulatori auto. Aproximativ 54% din producţia de la Bistriţa merge la export în 24 de ţări, în principal pe piaţa franceză, unde Rombat deţine o cotă de piaţă de 10%. Pe plan intern, Rombat ocupă 65% din piaţa totală şi 54% din segmentul after market.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5