Rombat: 30 de ani de energie!
•Compania Rombat sărbătoreşte anul acesta 30 de ani de existenţă!
•Bilanţul financiar arată că, după Revoluţie, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 600%.
•În primele trei trimestre din 2010, Rombat a vândut peste 1,4 milioane de acumulatori, în creştere faţă de perioada similară a anului trecut.
Cel mai mare producător de acumulatori auto din România, Rombat SA,
împlineşte 30 de ani de activitate. Compania a fost înfiinţată în 1980, ca o secţie de acumulatoare în
cadrul unei întreprinderi de stat.
Cifrele din ultimii 30 de ani arată o creştere constantă, iar indicatorii financiari de după Revoluţie demonstrează un ascendent spectaculos. Aceeaşi evoluţie se observă şi în datele privind vânzările.
Dacă, în 1990, compania a vândut 234.000 de unităţi, anul trecut numărul acestora a ajuns la 1.960.098, ceea ce reprezintă o creştere de peste 800%. Evoluţia este rezultatul efortului întregii echipe şi a încrederii acordate de acţionari, care au investit 32,4 milioane de USD din 1990 în 2009.
“După 1990, ROMBAT a început un program de investiţii masiv şi a recurs la tehnologii moderne, unele în premieră pentru România. Progresul ethnic din ultimii 20 de ani este evident în înalta calitate a
produselor pe care le oferim astăzi, despre care putem spune că se bazează pe cea mai modern tehnologie disponibilă. ROMBAT a devenit, dintr-o secţie a unei întreprinderi de stat, o companie modernă şi liderul pieţei de profil din România”, a declarat Ioan Repede, directorul general al Rombat SA.
În 2009, ROMBAT deţinea în România o cotă de piaţă de 51 pe segmentul After Market şi 65% pe total (inclusiv Dacia).
Astfel, dacă în primele trei trimestre ale anului trecut Rombat a vândut un total de 1.356.331 de unităţi, anul acesta pragul de 1,4 milioane a fost depăşit. Conform datelor publicate în primele zile ale lunii octombrie 2010, compania a înregistrat vânzări de 1.406.215 acumulatori în precedentele nouă luni ale anului.
Creşterea s-a datorat continuării programului de investiţii şi anul acesta: Rombat S.A. a deschis două noi centre regionale, la Brăila şi Bucureşti, pentru a-şi consolida poziţia în teritoriu şi a fi cât mai aproape de clienţi.
„Estimăm că 2010 va fi un an cu vânzări puternice, care vor creşte peste nivelul din 2009, deşi anul trecut a fost la rândul lui unul bun pentru Rombat. Menţinerea creşterii an de an nu este un obiectiv uşor de atins, într-un moment în care industria auto trece prin clipe dificile, dar investiţiile din această perioadă şi răspunsul clienţilor noştri ne dau încredere în faptul că vom continua să ne dezvoltăm”, a declarat Elena Sava, director de marketing ROMBAT.
Nivelul estimat al vânzărilor pentru acest an este de peste 2,1 milioane de unităţi.
Alte informaţii generale despre ROMBAT:
• Lider pe piaţa românească de baterii auto din anul 1997
• Capacitatea de producţie este de peste 2,3 milioane de baterii pe an
• Numărul total al angajaţilor este de 675 de persoane (din care 102 lucrează în locaţia de valorificare a plumbului din baterii-deşeu); în plus, compania a dezvoltat o reţea de service care cuprinde aproximativ 100 de reprezentanţe la nivel naţional
• Acreditată în calitate de furnizor regional în panelul Renault, ca furnizor furnizor PSA Peugeot din 2008
• Campania de comunicare derulată în anii 2007-2008 „Atinge Polul Pozitiv în Comunicare” a fost premiată cu Golden Award For Excellence, la categoria CSR, în cadrul Galei PR Award
Adaugă comentariu nou