Rombat: 30 de ani de energie!

Foto: Carmen Bulz

•Compania Rombat sărbătoreşte anul acesta 30 de ani de existenţă!

•Bilanţul financiar arată că, după Revoluţie, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 600%.

•În primele trei trimestre din 2010, Rombat a vândut peste 1,4 milioane de acumulatori, în creştere faţă de perioada similară a anului trecut.

Cel mai mare producător de acumulatori auto din România, Rombat SA,

împlineşte 30 de ani de activitate. Compania a fost înfiinţată în 1980, ca o secţie de acumulatoare în

cadrul unei întreprinderi de stat.

Cifrele din ultimii 30 de ani arată o creştere constantă, iar indicatorii financiari de după Revoluţie demonstrează un ascendent spectaculos. Aceeaşi evoluţie se observă şi în datele privind vânzările.

Dacă, în 1990, compania a vândut 234.000 de unităţi, anul trecut numărul acestora a ajuns la 1.960.098, ceea ce reprezintă o creştere de peste 800%. Evoluţia este rezultatul efortului întregii echipe şi a încrederii acordate de acţionari, care au investit 32,4 milioane de USD din 1990 în 2009.

“După 1990, ROMBAT a început un program de investiţii masiv şi a recurs la tehnologii moderne, unele în premieră pentru România. Progresul ethnic din ultimii 20 de ani este evident în înalta calitate a

produselor pe care le oferim astăzi, despre care putem spune că se bazează pe cea mai modern tehnologie disponibilă. ROMBAT a devenit, dintr-o secţie a unei întreprinderi de stat, o companie modernă şi liderul pieţei de profil din România”, a declarat Ioan Repede, directorul general al Rombat SA.

În 2009, ROMBAT deţinea în România o cotă de piaţă de 51 pe segmentul After Market şi 65% pe total (inclusiv Dacia).

Astfel, dacă în primele trei trimestre ale anului trecut Rombat a vândut un total de 1.356.331 de unităţi, anul acesta pragul de 1,4 milioane a fost depăşit. Conform datelor publicate în primele zile ale lunii octombrie 2010, compania a înregistrat vânzări de 1.406.215 acumulatori în precedentele nouă luni ale anului.

Creşterea s-a datorat continuării programului de investiţii şi anul acesta: Rombat S.A. a deschis două noi centre regionale, la Brăila şi Bucureşti, pentru a-şi consolida poziţia în teritoriu şi a fi cât mai aproape de clienţi.

„Estimăm că 2010 va fi un an cu vânzări puternice, care vor creşte peste nivelul din 2009, deşi anul trecut a fost la rândul lui unul bun pentru Rombat. Menţinerea creşterii an de an nu este un obiectiv uşor de atins, într-un moment în care industria auto trece prin clipe dificile, dar investiţiile din această perioadă şi răspunsul clienţilor noştri ne dau încredere în faptul că vom continua să ne dezvoltăm”, a declarat Elena Sava, director de marketing ROMBAT.

Nivelul estimat al vânzărilor pentru acest an este de peste 2,1 milioane de unităţi.

Alte informaţii generale despre ROMBAT:

• Lider pe piaţa românească de baterii auto din anul 1997

• Capacitatea de producţie este de peste 2,3 milioane de baterii pe an

• Numărul total al angajaţilor este de 675 de persoane (din care 102 lucrează în locaţia de valorificare a plumbului din baterii-deşeu); în plus, compania a dezvoltat o reţea de service care cuprinde aproximativ 100 de reprezentanţe la nivel naţional

• Acreditată în calitate de furnizor regional în panelul Renault, ca furnizor furnizor PSA Peugeot din 2008

• Campania de comunicare derulată în anii 2007-2008 „Atinge Polul Pozitiv în Comunicare” a fost premiată cu Golden Award For Excellence, la categoria CSR, în cadrul Galei PR Award

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5